کد خبر : 1563300 | 01 آبان 1397 ساعت 21:20 | 120.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند شگفت انگیز بود

برانکو: به آمار باشد، فرانسه هم قهرمان جهان نیست!

سرمربی تیم پرسپولیس به بازیکنان و هواداران تیمش تبریک گفت و تشکر ویژه‌ای از علیرضا بیرانوند کرد.

برانکو: به آمار باشد، فرانسه هم قهرمان جهان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی پرسپولیس مقابل السد قطر و صعود سرخ‌پوشان فوتبال ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حضور یافت. او که بیرانوند را نیز همراه خود آورده بود در ابتدا گفت: « من از بیرانوند خیلی تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه او زحمت زیادی کشید و بهترین بازیکن زمین شد، دوست دارم نشست خبری را او شروع کند.»


بعد از صحبت‌های بیرانوند سرمربی پرسپولیس صحبت‌هایش را شروع کرد که در ادامه مشروح آن آمده است:


به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم


این برد را تبریک می‌گویم. اول بازیکنان که قلب‌شان را داخل زمین گذاشتند و واقعا بیشترین لیاقت برد را داشتند. دوم به هواداران پرشور و عزیزمان که دیدید وقتی یک بر صفر عقب افتادیم به چه شور و شوقی همچنان تشویق و حمایت خود را ادامه دادند تا به نتیجه برسیم. اگر این نتیجه تاریخی را رقم نمی‌زدیم، خیلی غمگین می‌شدم. به خاطر بازیکنان و هواداران عزیزمان.


بازیکنان باید سردرد بگیرند، نه پادرد


واقعا خوشحالم از زحماتی که بازیکنانم کشیدند و نتایجی که کسب کردند. آنها کاملا با نظم بودند و احساسات خود را تحت کنترل گرفتند و همانطور که همیشه به آنها می‌گویم بعد از بازی باید سردرد بگیرند، نه اینکه پادرد بگیرند.


حرکات بیرانوند شگفت‌انگیز بود


حرکات شگفت‌انگیز بیرانوند را در صحنه‌های مختلف دیدید؛ مخصوصا آن واکنش آخر این بازیکن. در نیمه نهایی البته همه باید خوب بازی کنند. یکبار دیگر به بازیکنانم و اراده آنها تبریک می‌گویم. واقعا باید قدردان آنها باشیم. یکباردیگر از هواداران خود هم تشکر می‌کنم.باز هم نشان دادیم و به خاطر هواداران است که فوتبال انجام می‌شود. از همه اعضای باشگاه تشکر می‌کنم و البته ممنون همه آنهایی هستم که کمک کردند تا این نتیجه به دست آید. از کادرفنی هم ممنونم که همکاری کردند.  بازهم به بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن زمین تبریک می‌گویم اما ناعادلانه بود اگر به بازیکنان دیگر تبریک نگویم.


به آمار باشد، فرانسه هم قهرمان جهان نیست!


السد تیم فوق‌العاده‌ای است. این تیم بازیکنانی دارد که زمانی بهترین نفرات جهان بودند. مثل ژاوی، مثل گابی، بونجاح و بازیکن کره‌ای. وقتی درباره آمار حرف می‌زنیم شرایط فرق می‌کند. فرانسوی‌ها قهرمان جهان هستند و از نظر آمار از میانگین هم پایین‌تر هستند. آمار یک مساله نسبی است. السد هم شانس گل داشت اما ما هم داشتیم. واقعا با لیاقت به فینال می‌رویم. چون در هردو بازی رفت و برگشت نتایج بهتری کسب کردیم.


فرقی نمی‌کند حریفمان از ژاپن باشد یا کره


برای ما فرقی نمی‌کند حریفمان در فینال کاشیما باشد یا سوون سامسونگ. قبلاً هم گفته‌ام، هر چهار تیمی که به نیمه نهایی می‌رسند، عالی هستند و هر چهار تیم لایق رسیدن به فینال هستند. برای ما فرقی ندارد نماینده ژاپن به فینال برسد یا کره، هرچند سبک بازی آنها با هم متفاوت است. با این حال انتظار من این است ما در بازی فینال خیلی بهتر از این که هستیم، باشیم.


چهار سال قبل پاداش قهرمانی آسیا را لحاظ کردم


چهار سال قبل با پرسپولیس قرارداد امضا کردم و بندی در قراردادم بابت پاداش ویژه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. فکر کنم دیگر همه حرف‌ها را زدم. به بازیکنان و همکارانم اعتماد کامل داشتم. فکر کنم با این حرف پاسخ این سوال را داده باشم.

دیدگاه‌ها