کد خبر : 1563305 | 01 آبان 1397 ساعت 21:21 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور: در فینال برای مردم به میدان می‌رویم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از صعود این تیم به فینال گفت که در بازی نهایی هم برای شادی مردم و خانواده های خود به میدان خواهند رفت.

علیپور: در فینال برای مردم به میدان می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: با شرایط خوبی پا به میدان گذاشته بودیم چون یک هیچ در بازی رفت برده بودیم. البته می دانستیم حاشیه امنیت مناسبی نیست چون با باخت 2 بر یک هم حذف می شدیم. همه مصمم بودیم دستورات کادر فنی را انجام بدهیم. خدا را شکر که موفق شدیم.

 

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه فکر برگشت به بازی را می کردند یا خیر، گفت: همه مردم بازی با الدحیل را هم دیده بودند. هم بازی رفت را باخته بودیم و هم در نیمه اول بازی برگشت گل خوردیم. در مجموع 2 بر صفر عقب بودیم ولی دستورات کادر فنی را با جان و دل انجام دادیم و موفق شدیم.

 

علیپور درباره بازی فینال اشاره کرد: بچه ها همه با تمام وجود تلاش کردند. وقتی این همه تلاش کردیم که به اینجا برسیم، برای فینال هم کم نمی گذاریم و همه تلاشمان را می کنیم که خانواده هایمان و مردم را شاد کنیم.

 

او درباره فضای ورزشگاه گفت: جو فوق العاده ای بود. خیلی ها بیرون ماندند و متاسفانه نتوانستند به داخل بیایند. امیدوارم در بازی های بعدی هم بیایند و ما را حمایت کنند.

دیدگاه‌ها