کد خبر : 1563313 | 01 آبان 1397 ساعت 21:34 | 80K بازدید | 0 دیدگاه

نمی گویم گردنم درد می کند؛

خلیل‌زاده: فینال رفتیم ها، در جریان باشید!

شجاع خلیل زاده می گوید که جو ورزشگاه آزادی را پیش از این تجربه نکرده و در دنیا هم چنین جوی وجود ندارد.

خلیل‌زاده: فینال رفتیم ها، در جریان باشید!

به گزارش "ورزش سه"، زنده از میکسدزون ورزشگاه آزادی شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس در مورد دیدار برابر السد و صعود به فینال آسیا گفت: اثر این برد را همه درک می کنند. تبریک می گویم به پرسپولیسی های عزیز. امیدوارم که همیشه خوشحال باشند و با بردهای ما لذت ببرند. این برد را هم اول تقدیم می کنم به حسین ماهینی عزیزکه امیدوارم زودتر برگردد و دوم هم به خانواده و هواداران تیم. امیدوارم دعای خیر هواداران بدرقه راهمان باشد و بتوانیم در فینال آسیا بهترین نتیجه را بگیریم. فینال رفتیم ها، در جریان باشید ! فکر می کنم خواب هستم هنوز.

 

خلیل زاده در مورد کارهایی که باید باشگاه انجام دهم توضیح داد: ما نمی گویم که مثل تیم های عربی به ما پول بدهند ولی با جان و دل برای هواداران بازی می کنیم و 80 درصد تیم درد دارند. نمی گویم که گردنم درد می کند یا سید و کمال مشکل دارند. همه این ها به عشق هواداران است که در برد و باخت ما را حمایت می کنند و ما هم دوستشان داریم.


خلیل زاده در مورد حمایت هواداران بیان کرد: هواداران حمایت کردند. 90 دقیقه جو وحشتناکی بود؛ من همچین جوی را هیچ جا ندیده ام و فکر نمی کنم در دنیا هم باشد. موهای تن من که سیخ می شد، خدا به داد السدی ها برسد.


وی در مورد حضورش در پست دفاع راست هم اضافه کرد: خب فرقی برای من نمی کند؛ من هر چیزی که بلد باشم انجام می دهم. چه دفاع وسط باشم چه دفاع راست. این بازی هم سرمربی تشخیص داد که دفاع راست بازی کنم. اصلا گلر هم بگذارد.


شجاع خلیل زاده در پایان و در پاسخ به این سوال خبرنگاری در مورد اینکه بیرانوند چطوری گلری می کند با شوخی گفت: بیرانوند را خدا دوست دارد.

دیدگاه‌ها