کد خبر : 1563329 | 01 آبان 1397 ساعت 22:18 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

آ.ا.ک 0 – 2 بایرن؛ 3 امتیاز دشوار از آتن

بایرن مونیخ موفق شد در یونان با 2 گل آ.ا.ک آتن را مغلوب کند.

آ.ا.ک 0 – 2 بایرن؛ 3 امتیاز دشوار از آتن

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن چند هفته دشوار، بایرن ابتدای هفته در بوندسلیگا ولفسبورگ را شکست داد و حالا در لیگ قهرمانان رقیب یونانی را مغلوب کرد تا بحران را به دست فراموشی بسپارد.

 

بازی با برتری بایرن آغاز شد و در دقیقه 10 لواندوفسکی می توانست با ارسال کیمیچ گل اول را به ثمر برساند اما بارکاس عکس العمل خوبی نشان داد. دقایقی بعد این بار مت هوملس با یک ضربه سر محکم دروازه آ.ا.ک را تهدید کرد اما این بار هم دروازه بان حریف موفق به دفع این موقعیت خطرناک شد.

 

1347572

 

در دقیقه 22 اولین موقعیت مهم آ.ا.ک آتن روی دروازه بایرن ایجاد شد اما ضربه زیبای پونس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول یک بار دیگر بایرن در آستانه زدن گل اول قرار گرفت اما ضربه والی لواندوفسکی با اختلاف کمی به بیرون رفت تا 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم آ.ا.ک آتن تا آستانه باز کردن دروازه بایرن نیز پیش رفت اما ضربه باکاستس از درون محوطه با کمترین اختلاف راهی بیرون شد تا بهترین فرصت میزبان از دست برود.

 

1347571

 

اما در دقیقه 60 بایرن به گل رسید. ضربه آرین روبن درون محوطه توسط مدافعان آ.ا.ک آتن برگردانده شد اما در ریباند خاوی مارتینز موفق شد با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر برساند.

 

حملات باواریایی ها ادامه یافت و 4 دقیقه بعد و این بار روی ارسال عرضی رافینیا، لواندوفسکی موفق شد برابر دروازه خالی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

1347568

 

1347569

 

دقایقی بعد رافینیا روی یک توپ برگشتی می توانست زننده گل سوم بایرن لقب گیرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه آ.ا.ک آتن به بیرون رفت. در اواخر بازی موقعیت خوب گورتزکا با دخالت مدافعان حریف از دست رفت تا در نهایت بایرن با 2 گل در یونان به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها