کد خبر : 1563331 | 01 آبان 1397 ساعت 22:15 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد میلی‌متری پرتغال - کرواسی به سود برانکو

قهرمان ایران در 4 دیداری که با تیم قطری برگزار کرد در نتیجه گیری برتری خود را به اثبات رساند.

نبرد میلی‌متری پرتغال - کرواسی به سود برانکو

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان با کسب نتایجی عالی و فراتر از حد تصور توانست به فینال بزرگترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در قاره کهن راه یابد.

 

این تیم در دور گروهی با نایب قهرمان قطر و یکی از تیمهای متمول آسیا همگروه شد و در دیدارهای رفت و برگشت با کسب سه امتیاز از حریف توانست با توجه به نتایج سایر بازی های خود بالاتر از حریف مستقیم خود قرار گیرد و به عنوان تیم صدرنشین، گام به دور حذفی مسابقات بگذارد.

 

السد قطر که امسال و با به خدمت گرفتن گابی، ستاره اسپانیایی اتلتیکومادرید قصد داشت تجربه قهرمانی خود را تکرار کند در نهایت به عنوان تیم دوم از گروه بالا آمد اما در ادامه با نتایج  عالی خود را به فینال غرب آسیا رساند جایی که دوباره مقابل حریف مستقیم خود در دور گروهی یعنی پرسپولیس  ایران قرار گرفت.

 

 

با توجه به شرایط سخت سرخپوشان پایتخت، کمتر کسی تصور پیروزی بر السد قطر را در ذهن خود می پروراند اما جوانان با انگیزه پرسپولیس به رهبری برانکو ایوانکوویچ ستاره بی چون و چرای این روزهای این تیم، توانست شگفتی بزرگی را خلق کند.

 

این تقابل تکراری اما، عاقبتی شیرین برای هواداران پرسپولیس داشت؛ آنها توانستند با ارائه نمایشی بی نقص، در مجموع با برتری 2-1 به فینال ACL 2017 شوند تا پرافتخارترین تیم ایرانی در  تاریخ این رقابتها لقب گیرند.

 

شیرینی این برتری، زمانی به کام ما و تمام ایرانیان بیشتر می شود وقتی می دانیم در چه شرایطی و با وجود محرومیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی، این تیم شایسته ایرانی توانست چنین افتخار بزرگی را که قبل تر و در طول 17 سال گذشته فقط دوبار اتفاق افتاده را تکرار کند؛ آن هم مقابل پر مهره ترین تیم حال حاضر قطر با ستارگانی همچون ژاوی و گابی و اکرم عفیف و ....

دیدگاه‌ها