کد خبر : 1563401 | 02 آبان 1397 ساعت 09:38 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

استادالدوحه: رویای سوم در تهران پرکشید

آوار آزادی روی سر السد؛ سوژه رسانه های دوحه

وداع با فینال لیگ قهرمانان آن هم در تهران باعث شد تا روزنامه های چاپ امروز دوحه گزارش های ناامیدکننده و یاس آوری منتشر کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ایران و قطر جنگ حیثیتی از مراحل قبلی لیگ قهرمانان برای رسیدن به فینال این فصل آغاز کرده بودند که آخرین راند از این رقابت دیدنی شب گذشته در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی به سود پرسپولیس و ایران به پایان رسید تا بازتاب این اتفاق در رسانه های قطری موجی از ناامیدی و یاس در پی داشته باشد.


روزنامه های کثیرالانتشار دوحه در صفحات ورزشی خود هر یک از زاویه ای به اتفاقات رخ داده در جهنم سرخ آزادی واکنش نشان دادند تا ناکامی تیم متمول و پرستاره السد را پوشش بدهند. استاد الدوحه یکی از مهم ترین روزنامه های دوحه با اشاره به پرکشیدن رویای سوم السد در آسیا آن هم مقابل 80 هزار تماشاگر سرخپوش مدعی شد تساوی برای السد نتیجه ای نبود که بلیت فینال را برای آنها صادر کند».


روزنامه العرب در گزارشی دیگر به واقعیت تلخ اشاره و نوشت:« السد از لیگ قهرمانان کنار رفت. آخرین امید میزبان جام جهانی از پس رقیبی مثل پرسپولیس برنیامد تا آرزوهای قهرمانی برای سومین بار از بین برود». تیتر روزنامه الوطن نیز جالب توجه بود که نشان می داد عدم حضور نماینده های این کشور در فینال لیگ قهرمانان اصلا باب میل نبوده است. این روزنامه تیتر زد: «آه یالقهر ...!»

 

1347689

دیدگاه‌ها