کد خبر : 1563431 | 02 آبان 1397 ساعت 11:12 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

میهمان‌های سبزپوش آزادی(عکس)

سربازان نیروی انتظامی در جریان بازی پرسپولیس و السد روز سختی را سپری کردند.

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از پایه های ثابت فوتبال هایی که در ایران برگزار می شود، سربازان یگان ویژه هستند که با مشکلات فراوان به ورزشگاه ها می روند و وظیفه تامین امنیت را برعهده دارند. در همه بازی ها ما میهمانان سبزپوشی را می بینیم  که در قسمت های مختلف  ورزشگاه ها حضور دارند و علاوه بر راهنمایی به تماشاگران برای نشستن در جایگاه مخصوص خود در ورزشگاه ها تامین امنیت را هم بر دوش دارند.


در بازی هایی که ورزشگاه آزادی تهران پر از تماشاگر می شود، نقش این سربازان زحمتکش بیشتر به چشم می آید. آنهایی که گاها حتی به دلیل مشغله کاری زیاد در روز مسابقات غذایشان را هم به موقع نمی توانند بخورند و خستگی زیادی را در روز بازی ها تحمل می کنند، دیروز هم در آزادی حضور داشتند و وظیفه شان را به نحو احسن انجام دادند.

 


در روزی که حدود 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور یافتند تا تماشاگر صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا باشند، علاوه بر صندلی های ورزشگاه تمام راهروها هم پر شده بود و حتی برخی هواداران نیز مجبور شدند ایستاده کل بازی را نظاره کنند. در چنین شرایطی وظیفه تامین امنیت جان این هواداران با نیروی انتظامی است و به همین خاطر نقش سربازان بسیار به چشم آمد.


عکس هایی که از سکوهای ورزشگاه آزادی در بازی دیروز مخابره شده نقش میهمانان سبزرنگ را بیشتر نشان می دهد. آنها که به بخش تفکیک ناپذیر فوتبال ایران تبدیل شده اند و حضورشان در چنین بازی‌های مهمی بسیار اهمیت دارد. مساله ای که درباره آنها شاید کمی توی ذوق بزند، باتوم هایی است که همه شان در دست دارند تا در مواقع لزوم و زمان هایی که بازی ها به جنجال کشیده می شود از آنها استفاده کنند. باتوم های بدریختی که معصومیت این زحمتکش های نیروی انتظامی را نمایش نمی دهد و کاش شرایطی فراهم شود که هیچ گاه از آنها استفاده نکنند. مثل اکثر کشورهای دیگر که ماموران امنیتی در ورزشگاه هایشان باتومی در دست ندارند و با شرایط بهتری کار خود را انجام می دهند.

 

دیدگاه‌ها