کد خبر : 1563566 | 02 آبان 1397 ساعت 20:28 | 113K بازدید | 0 دیدگاه

می دانیم رنگ ها برای کرمانشاهی تفاوتی ندارد؛

فتاحی: می‌ترسیم سپاهان قربانی صعود پرسپولیس شود

سرپرست باشگاه سپاهان می گوید دغدغه اصلی سپاهان پیش از مصاف با استقلال، این است که برای راضی کردن بخش دیگری از هواداران پایتخت، سپاهان قربانی نشود.

فتاحی: می‌ترسیم سپاهان قربانی صعود پرسپولیس شود

 

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار برابر استقلال تهران، در مورد شرایط این تیم می گوید: شرایط تیم خیلی خوب است. امروز تمرین آخر ما در اصفهان برگزار می شود و امشب تیم وارد تهران می شود. روز آینده هم یک جلسه تمرینی در تهران خواهیم داشت تا آماده بازی شویم.


وی در مورد اینکه هواداران سپاهانی در حال تدارک برای حضور در ورزشگاه آزادی هستند، اینگونه توضیح داد: بله کانون هواداران ما با سازماندهی ۳۰ اتوبوس در حال تدارک سفر هواداران به تهران و تماشای بازی است. البته برای اسکان هواداران در ورزشگاه همکاری خوبی با مسئولان باشگاه استقلال داریم و امیدوارم یک بازی شرافتمندانه برگزار شود.


فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهانی ها دغدغه ای پیش از دیدار حساس برابر استقلال دارند یا خیر، توضیح داد: تنها دغدغه ما این است که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نگاه برابر و منصفانه به همه تیم ها داشته باشد. مسئله اصلی ما این است که پس از حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و فینال این مسابقات، قطعا هواداران یکی از دو قطب اصلی تیم های پایتخت، از عملکرد وزارت ورزش  و فدراسیون فوتبال راضی هستند و شاید بخش دیگری ناراضی. امیدواریم نگاه بخشی از این دو نهاد برای راضی کردن بخش دیگری از فوتبال پایتخت،قربانی کردن تیم های شهرستانی نباشد.


سرپرست باشگاه سپاهان حرف هایش را اینگونه ادامه داد: نتیجه یک مسابقه فوتبال شرافتمندانه باید در میدان بازی مشخص شود؛ سپاهان در هفته های گذشته لیگ برتر از ناحیه داوری ضربات جبران ناپذیری متحمل شده است، اماهیچ گاه دنبال حواشی نبوده و همیشه سعی کرده به صورت مسالمت آمیز و از مجرای قانونی احقاق حق کند البته تاکید دارم  که تمام آن اشتباهات سهوی بوده و شرافت داوران و کمیته محترم داوران را زیر سوال نبردیم و امیدواریم برای بازی جمعه نیز همین روند ادامه پیدا کند و نظارت دقیقی در این مسابقه را شاهد باشیم.در پایان هم باید اشاره کنم آقای کرمانشاهی از داوران توانا و عادل است و می دانیم که رنگ ها برای او تفاوتی ندارد.

دیدگاه‌ها