کد خبر : 1563778 | 03 آبان 1397 ساعت 19:54 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان اندازه خودشان حرف بزنند!

نکونام: هرکس قدر نساجی را نمی‌داند، نیم‌فصل می‌رود

سرمربی نساجی اعلام کرد تعدادی از بازیکنان تیمش در نیم‌فصل کنار گذاشته خواهند شد.

نکونام: هرکس قدر نساجی را نمی‌داند، نیم‌فصل می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ماشین‌سازی گفت: دیروز گفته بودم ماشین‌سازی تیمی است که با ۱۱ نفر به عقب زمین می‌رود تا تیم ما جلو بیاید و روی ضدحمله خطرساز شود؛ هر تیمی توانی دارد؛ آنها خودشان را روی زمین می‌انداختند، وقت تلف می‌کردند و سعی داشتند بازی را بخوابانند؛ دیدید که هواداران ما هم از این کار آنها بسیار عصبی شده بودند ولی ما هم نتوانستیم موقعیت‌هایی که داشتیم را تبدیل به گل کنیم.

 

او درباره عملکرد داوری عنوان کرد: به نظرم عملکرد داور خوب بود، اما فقط در یک صحنه که توپ به دست بازیکن حریف خورد، کمی مشکوک بود؛ به نظرم توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد، اما اینکه دست او بسته بوده یا نه که پنالتی باشد، نمی‌توانم نظر بدهم و امیدوارم که بازهم ما اشتباه کرده باشیم، اما اگر هند بوده باشد بازهم یک پنالتی را برای ما نگرفتند.

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: در مجموع داوری خوب بود، هرچند اعتراض ما به وقت‌های تلف شده بود که بازیکنان ماشین‌سازی تلف می‌کردند؛ هر دو نیمه می‌توانست ۵ دقیقه وقت اضافه داشته باشد؛ در نیمه اول ما فقط ۲۵ دقیقه فوتبال دیدیدم چون بازیکنان تیم حریف خودشان را روی زمین می‌انداختند و وقت بازی را می‌کشتند.

 

نکونام با اشاره به عملکرد تیمش و اینکه شرایط تیمش بهتر می‌شود یا نه، ابراز کرد: نیمه اول تیم ما بد بازی کرد و نیمه دوم بهتر بودیم، اما کافی نبود؛ من از بازیکنانم گله‌مند هستم و قطعاً با این بازی‌ها به مشکل می‌خوریم؛ ما در نیمه اول خیلی بد بودیم و به نظرم در باد بازی با سپاهان خوابیدیم؛ شک نکنید ما در نیم‌فصل دوم بهتر خواهیم شد و قطعاً چند بازیکن را اضافه می‌کنیم؛ بازیکنانی هم که قدر و جایگاه لباس نساجی را نمی‌دانند، کنار گذاشته می‌شوند و بازیکنان جدید را جایگزین می‌کنیم.

 

او با بیان اینکه بچه‌ها و تیم شرمنده هواداران شدند، اظهار کرد: بازی بعدی را باید فقط و فقط به خاطر این هواداران ببریم؛ ما در این بازی در نیمه اول اشتباهاتی داشتیم که موجب شد شد این نتیجه رقم بخورد.

 

سرمربی نساجی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش کم گل می‌زند، تصریح کرد: کم گل نمی‌زنیم و از خیلی تیم‌ها بیشتر گل زدیم.

 

نکونام در واکنش به این سؤال که تیمش از نظر روانی مشکل دارد، گفت: وقتی بازیکن استپ نمی‌کند، به خاطر خستگی یا عدم تمرکز است؛  وقتی بازیکنی نمی‌تواند استپ کند، من نمی‌توانم کاری انجام دهم؛ جلوی تیمی که بسته بازی می‌کند، نباید این همه اشتباه کنیم؛ من به بحث روانی اعتقادی ندارم و اصلا همه چیز داخل زمین است؛ وقتی بحث روانی را پیش می‌کشیم، یعنی مریضی.

 

او در مورد عملکرد محمد عباس‌زاده عنوان کرد: محمد امروز خوب بازی کرد و اگر گل می‌زد، بهتر بود؛ کاری را که از او می‌خواستیم، انجام داد و زحمتش را کشید؛ خط جلوی ما خوب است و مشکل ما در عقب زمین است.

 

نکونام در مورد اینکه به نظر می‌رسد شرایط نساجی با توجه به امتیازاتی که کسب کرده، بحرانی است، گفت: بحران را برای ما درست کردند؛ اگر دو امتیاز گرفته بودیم، در بالای جدول قرار داشتیم؛ داوری برای ما بحران درست کرده، اما تیم ما بحران ندارد؛ تیم ما واقعاً خوب و تاکتیکی بازی می‌کند و تنها اشتباهات فردی داریم.

 

او ادامه داد: نساجی در نیمه دوم خیلی خوب برگشت و برخلاف نیمه اول، جلوی ضدحملات حریف را گرفت و حتی اجازه نداد حریف از نیمه جلو بیاید؛ دیدید که مربی حریف درباره داوری و جوی که به وجود آمده، مصاحبه کرده است، اما اگر این جو برای این آقا بود، چنین حرفی می‌زد؟ مربیان باید اندازه خودشان را بدانند و اندازه خودشان حرف بزنند.

 

سرمربی نساجی درباره بازی ندادن به رحمان جعفری گفت: رحمان متأسفانه بازی نکرد چون شرایط بازی را نداشت؛ محمد میری بازیکن خوبی است، اما امروز بد بازی کرد و یکی از تعویض‌های ما را گرفت؛ ما نیمه اول را به خاطر اشتباهات فردی از دست دادیم.

دیدگاه‌ها