کد خبر : 1564225 | 05 آبان 1397 ساعت 16:49 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ باشگاه نساجی به اظهارات نصیرزاده

مدیر اجرایی باشگاه نساجی مازندران نسبت به اظهارات مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در خصوص شرایط میزبانی این تیم از حریفان واکنش نشان داد.

پاسخ باشگاه نساجی به اظهارات نصیرزاده

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد کاظمی مدیر اجرایی باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اظهارات هوشنگ نصیرزاده که گفته بود ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صلاحیت میزبانی از تیم‌های لیگ برتری را ندارد، گفت:


بازی با ماشین‌سازی هفتمین دیداری بود که ما در قائمشهر میزبان بودیم. وقتی مسابقات لیگ یک تمام شد نزدیک به دو ماه در ورزشگاه شهید وطنی تعمیرات اعمال شد. آقای فتاحی و دیگر دوستان ما در سازمان لیگ آمدند و ایراداتی به استادیوم گرفتند. تا روز 5 مرداد که شروع لیگ برتر بود 80 درصد موانع برطرف شد و 20 درصدی که هیچ تاثیری در روند برگزاری مسابقه نداشت باقی ماند و به همین دلیل به باشگاه نساجی اجازه برگزاری مسابقه به عنوان میزبان را دادند. در این وسط فقط بحث رختکن باقی مانده که باید برطرف شود. ما تا به اینجا از هفت تیم در لیگ برتر میزبانی کردیم و اکثر این مسابقات زیر نور برگزار شده است. تا الان آقای رفعتی، محمودزاده و فتاحی به عنوان ناظر به قائمشهر آمده‌اند. ما با سایپا، استقلال و ذوب‌آهن که سه نماینده ایران در آسیا هستند و هم‌چنین با حضور افرادی مثل علیرضا فغانی، پیام حیدری و بیژن حیدری مسابقه برگزار کردیم و اگر ورزشگاه و نور ایراد داشت این افراد می‌گفتند. من و آقای نصیرزاده مسئولیت تشخیص این ایرادات را نداریم و این آقایان باید بگویند که چه ایراداتی وارد است. آقای نصیرزاده کارشناس داوری و یک مدیر خوب است تا اینکه کارشناس نور و استادیوم باشد.

 

وی در ادامه گفت:


مسئولیت استادیوم با هیئت فوتبال قائمشهر و اداره ورزش و جوانان استان مازندران است. اگر مشکلاتی هم هست باید این ارگان‌ها حل کنند و اصلا به باشگاه نساجی مربوط نمی‌شود. ما مشکلاتی در رختکن، سالن کنفرانس و دیگر قسمت‌های جزیی داریم. در این مدت هم مالک و هم مدیرعامل باشگاه اعتراضاتی را انجام دادند. طی دو ماه کار انقلابی انجام شده است. 6 هزار صندلی به علاوه نور و اسکوربورد به آن اضافه شده است. حالا چرا نباید این ویژگی‌های خوب را بگوییم. کاش ما خوبی‌های فوتبال را هم ببینیم. من فقط یک مسئله دیگر را می‌گویم و بحث را تمام می‌کنم. مالک باشگاه ماشین سازی آقای زنوزی است. فردی که مالکیت تراکتور را هم بر عهده دارد. این مسئله اصلا قانونی نیست. استقلال و پرسپولیس هم دو مجمع متفاوت به afc معرفی می‌کند. حضور باشگاه ماشین‌سازی در لیگ برتر غیر قانونی است و حالا آن‌های به ورزشگاه شهید وطنی ایراد می‌گیرند؟ دو سال طول می‌کشد که این استادیوم آماده شود چون ما بعد از 24 سال به لیگ برتر صعود کردیم.

دیدگاه‌ها