کد خبر : 1564275 | 05 آبان 1397 ساعت 18:51 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

3 پیروزی برای پسران ووشوکار و شکست قلی‌پور

شهربانو منصوریان در جام جهانی ساندا طلایی شد

نهمین دوره جام جهانی ساندا با رسیدن «شهربانو منصوریان» به مدال طلا و سه پیروزی مردان ووشوی کشورمان ادامه یافت.

شهربانو منصوریان در جام جهانی ساندا طلایی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نهمین دوره جام جهانی ساندا از صبح امروز (شنبه) به میزبانی چین و در شهر «هانژو» آغاز شد و عصر فردا (یکشنبه) به اتمام می رسد. مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان 2017، مجوز حضور در جام جهانی ساندا را دارند.


تیم ایران با پنج سانداکار مرد و سه نفر در بخش بانوان در جام جهانی حضور یافته است.
در رقابت های نوبت عصر امروز و در وزن 65 کیلوگرم «شهربانو منصوریان» که پیش از این برابر «عطیه لویزا» از الجزایر به برتری دست یافته بود در مبارزه دوم به مصاف «دوی کیشام» از هند رفت و این حریف را با اقتدار از پیش روی برداشت و نخستین مدال طلای تیم ووشوی ایران در این مسابقات را به دست آورد.


در وزن منهای 70 کیلوگرم «محسن محمدسیفی» ووشوکار پرافتخار و شایسته ایران برابر «عبدالهادی بوعبید» از الجزایر در 2 راند متوالی و با ارائه مبارزه ای تحسین برانگیز به برتری دست یافت.
در وزن منهای 85 کیلوگرم «معین تقوی» دارنده مدال طلای سال 2017 قهرمانی جهان برابر «پیر رویر» از فرانسه به برتری دست یافت تا آغاز مقتدری در جام جهانی ساندا داشته باشد.


در وزن منهای 90 کیلوگرم «میلاد عارفی مقام» جوان شایسته ووشوی ایران و قهرمان سال 2017 جهان در نخستین گام توانست «راجیندر سینگ» از هند را در 2 راند متوالی از پیش روی بردارد.
در وزن به اضافه 90 کیلوگرم «حمیدرضا قلی پور» ملی پوش باتجربه و عنوان دار کشورمان در مصافی سخت برابر «ژیانگ یی» از چین قرار گرفت و با وجود تلاش فروان از پس این سانداکار تنومند و سنگین وزن برنیامد. این سانداکار چینی از نظر وزنی بسیار سنگین تر از قلی پور است.


نماینده ایران فردا به کار خود در رقابت های این وزن که به صورت دوره ای برگزار می شود ادامه خواهد داد.
نهمین دوره جام جهانی ساندا، صبح و عصر فردا در چین ادامه خواهد داشت تا نفرات برتر اوزان مختلف و تیم های برتر مشخص شوند.

دیدگاه‌ها