کد خبر : 1564375 | 06 آبان 1397 ساعت 09:58 | 64.7K بازدید | 0 دیدگاه

کسپر اشمایکل، اولین شاهد سقوط هلیکوپتر مالک لستر

بعد از سقوط هلی‌کوپتر مالک باشگاه لستر در نزدیکی استادیوم کینگ‌پاور، چهره‌ی گریان و بهت‌زده‌ی کسپر اشمایکل، دروازه‌بان لستر که در ورزشگاه حضور داشت یکی از اولین تصاویری بود که از این حادثه مخابره شد.

کسپر اشمایکل، اولین شاهد سقوط هلیکوپتر مالک لستر

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌ای انگلیسی گزارش کردند که با از راه رسیدن نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس به پارکینگ E ورزشگاه برای خاموش کردن شعله‌های سرکش آتش که از هلیکوپتر سقوط کرده زبانه می‌کشید، اشمایکل به سرعت خود را به محل حادثه رسانده بود و با چمشان اشکبار و بهت‌زده مشغول تماشای حادثه بود.

 

هلیکوپتر حادثه دیده که به ویچای سریواداناپرابها مالک تایلندی لسترسیتی متعلق بود، بعد از تساوی 1-1 لستر مقابل وستهام، کمی بعد از برخاستن از روی زمین چمن اصلی استادیوم از کنترل خارج شد و در پارکینگ استادیوم سقوط کرد.

 

یکی از هواداران لستر که خواسته نامش فاش نشود ولی اعلام کرده از هوادران پر و پا قرص این تیم بوده و چهل سال است بلیط تمامی مسابقات فصل لستر را یکجا خریداری می‌کند به شبکه‌ی اسکای گفت:" اولین کسی که دیدم دوان دوان به سمت محل حادثه می‌دوید کسپر اشمایکل بود. بعد تعداد زیادی مامور حراست و نیروهای امنیتی ورزشگاه به آن سمت روانه شدند. من بیرون زمین اصلی ایستاده بودم ولی هلیکوپتر آن طرف استادیوم سقوط کرد. امیدوارم حال همه خوب باشد".

 

درحالیکه نیروهای امدادی از راه رسیده بوده و تلاش می‌کردند از ماوقع سر در بیاورند، اشمایکل به آنها محلق شد. علت حضور اشمایکل در صحنه‌ی حادثه این بوده که او مدتها بعد از پایان دیدار تیمش مقابل وستهام همچنان در استادیوم حضور داشته. وقتی خبر حادثه و ابعاد آن در رسانه‌ها منتشر شد، دنیای فوتبال در شوکی بزرگ فرو رفت.

 

چند ساعت بعد از مخابره شدن اولین اخبار یکی از سخنگویان باشگاه لستر با خواندن یک بیانیه گفت:" ما در حال کمک به پلیس لسترشایر و نیروهای امدادی هستیم تا به حادثه‌ی بزرگی که در استادیوم کینگ پاور رخ داده رسیدگی کنند. به محض اینکه اطلاعات بیشتر به دست ما برسد، باشگاه لستر سیتی بیانیه‌ی دیگری منتشر کرده و جزئیات بیشتری را به اطلاع عموم خواهد رساند".

 

اشمایکل در سال 2011 به لستر پیوست، یک سال بعد از آنکه سریواداناپرابا، میلیاردر تایلندی این باشگاه را با مبلغ 39 میلیون پوند از مالک قبلی‌اش میلان مانداریچ خریداری کند. کسپر اشمایکل در این سالها با مدیریت باشگاه رابطه‌ی نزدیک و صمیمانه‌ای پیدا کرده و در فصل 2015-2016 در جریان قهرمانی لستر در لیگ برتر انگلیس که دنیا را شگفت‌زده کرد نقش مهمی داشت.

 

1348930

 

1348931

دیدگاه‌ها