کد خبر : 1564489 | 06 آبان 1397 ساعت 14:38 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

امتیازات حداکثری برایتون با ستاره ایرانی؛

جهانبخش مهره شانس کریس هوتن

حتی اگر علیرضا جهانبخش هنوز گلی در لیگ جزیره ثبت نکرده باشد، به نظر نمی رسد دیگر کریس هوتن قصد نیمکت نشین کردن این بازیکن را داشته باشد.

جهانبخش مهره شانس کریس هوتن

به گزارش "ورزش سه"، دیر اضافه شدن جهانبخش به تمرینات پیش فصل برایتون سبب شد تا این بازیکن در 7 هفته ابتدایی نتواند نمایش های خوبی داشته باشد و تنها پیروزی این تیم در هفته دوم رقم خورد که توانست منچستریونایتد را وارد بحران کند و با نتیجه 3 بر 2 برنده بازی شود.


کسب 4 امتیاز از 7 مسابقه نشان می دهد که برایتون پیش از حضور جهانبخش اصلا شرایط خوبی نداشته ولی حالا آنها از سه بازی قبلی خود 9 امتیاز کسب کرده اند و این در حالی برای شاگردان کریس هوتن رخ داده که در هر سه بازی جهانبخش برخلاف 7 دیدار گذشته به صورت فیکس وارد زمین شده است.

 

1349066


برایتون در سومین بازی متوالی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی داشت توانست به سومین برد متوالی برسد و ولورهمپتون را با یک گل شکست داد. تک گل این بازی را گلن ماری زد که به دلیل ضربه به سرش در بازی هفته قبل مقابل نیوکاسل تا آخرین لحظه ممکن بود به بازی نرسد و در تیم هفته لیگ جزیره (از نگاه سوفا اسکور) هم قرار گرفت.


جهانبخش در این بازی در پست گوش راست بازی کرد و حضور پررنگی در فعالیت‌های دفاعی تیمش داشت. مهاجم تیم ملی در دقیقه 20 فرصت خوبی برای زدن گل داشت، ولی نتوانست سانتر بازیکن حریف را قطع کند ولی با توجه به نتیجه ای که تیم با حضور او گرفته به نظر نمی رسد کریس هوتن فعلا بهانه ای برای عدم قرار دادن نام گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه در ترکیب دیدار بعدی برایتون برابر اورتون داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها