کد خبر : 1564587 | 06 آبان 1397 ساعت 19:02 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

بازی استقلال در آزادی باشد، ورزشگاه به موقع حاضر نمی‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره اقداماتی که در ورزشگاه آزادی برای رفع مشکلات تا قبل از فینال آسیا انجام می شود، توضیح داد.

بازی استقلال در آزادی باشد، ورزشگاه به موقع حاضر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند روز مانده به برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، AFC تذکراتی را برای آماده سازی ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال ایران داده و متعاقبا سازمان های مربوطه در ایران باید اقداماتی را به منظور آماده شدن این ورزشگاه برای بازی برگشت فینال انجام دهند.

 

در همین راستا حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفت و گویی با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار درباره کارهای انجام شده و مدت زمان لازم برای تکمیل آن اظهار داشت: سیاست جدید فیفا باعث شد که ما مجبور شویم تغییراتی را ایجاد کنیم و ساختمان‌ها را جا به جا کنیم. تغییرات جزئی در کنار زمین باید انجام می‌شد، بحث نور و صوت استادیوم مطرح شده بود که عمده تغییرات انجام شده است. ما روز ۱۵ آبان همه کار‌هایی که باید انجام دهیم را کامل می‌کنیم. ۱۷ آبان مجموعه را ترک می‌کنیم تا نیرو‌های امنیتی و انتظامی مستقر شوند و کار خودشان را انجام دهند.

 

البته با توجه به برنامه ریزی بازی های جام حذفی، قرار است تیم استقلال در روز دهم آبان ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا برود. کریمی درباره این تداخل گفت: تصمیم گیرنده نهایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است، اما ما نیز درخواست کرده ایم که تا زمان برگزاری فینال، بازی دیگری در این استادیوم برگزار نشود. چون ما هربار که کارگاه را فعال می‌کنیم و نیرو‌های اجرایی را به اینجا می‌آوریم، تا کار جدی می‌شود یک بازی می‌گذارند و ما باید دوباره همه داربست‌هایی را که زده ایم جمع کنیم، کارگاه را تعطیل کنیم و کار دوباره عقب می‌افتد. مسئولان اگر بخواهند در این مدت بازی در استادیوم آزادی برگزاری کنند، ما نمی‌توانیم پروژه را تا زمان مقرر تحویل دهیم.

دیدگاه‌ها