کد خبر : 1564713 | 07 آبان 1397 ساعت 11:11 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

جابجایی پژمان نوری؛ از نیمکت به زمین (عکس)

پژمان نوری به ترکیب ملوان برگشت. البته او ابتدای فصل هم آماده بود که برای ملوان بازی کند اما فرهاد پورغلامی این حضور را به سود ملوان ندانست!

جابجایی پژمان نوری؛ از نیمکت به زمین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فارغ از نتیجه ای که در اولین حضور پژمان نوری درترکیب ملوان برای این تیم رقم خورد از تصویر پیداست که پژمان نوری شرایط بدنی خوبی دارد و آماده است در کنار هم تیمی هایش ملوان را از قعر جدول نجات دهد.


پژمان که در بازگشت به ملوان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته بود درمصاف با شهرداری تبریز متوجه شد کار سختی را پیش رو دارد، هر چند مسیر طولانی است و در هفته های باقی مانده فرصت برای جبران و ساختن تیمی از نو وجود دارد.


کسر 6 امتیاز از ملوان از سوی فیفا اتفاق تلخ ابتدای فصل برای قوی سپید بود و حالا هم تیم در قعر جدول جا خوش کرده است. با این روند حتما تماشاگران به ماندن در جدول بازی ها قانع می شوند. به خصوص که این تیم تا نیمه های بالای جدول صعود کند.

 

1349378

 

شاید بهترین تدبیر برای رسیدن به این مهم در کنار تلاش، صبوری باشد. پژمان نوری تنها یک هفته است به ترکیب تیم برگشته و طبیعتا نمی شود به سرعت از او انتظار معجزه داشت.


کاپیتان در بازی دیروز همان طور که اشاره شد نشان داد برای نجات ملوان آماده است و ازجان مایه خواهد گذاشت. چون یک انزلی چی است و یک ملوان که همه دوستش دارند و تلاش برای این تیم به نوعی احترام به مردم انزلی است و این چیزی است که همه بازیکنان ملوان آن را دوست دارند.


قوی سپید اگر چه از پرواز ایستاده اما نفس می کشد و هنوز توان دارد و از همه مهمتر انگیزه دارد برای برخاستن. تنها کمی فرصت می خواهد.

 

دیدگاه‌ها