کد خبر : 1564792 | 07 آبان 1397 ساعت 15:10 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

غفور و برهانی؛ تنها برنده های ایرانی در هفته اخیر

هفته ناکامی لژیونرهای والیبال از ایتالیا تا ترکیه

لژیونرهای ایرانی این هفته در ترکیب تیم های خود در لیگ های ایتالیا، لهستان و ترکیه حضور پررنگی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، لژیونرهای والیبال ایران هفته های پرکار خود را در روزهای گذشته نیز ادامه دادند و در ترکیب تیم های خود در کشورهای لهستان، ایتالیا و ترکیه به میدان رفتند.


میلاد عبادی پور که با اسکرا بلچاتوف قهرمان سوپرکاپ لهستان شده بود، ابتدای هفته برابر اولسزیتن به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. این لژیونر ایرانی نتوانست مانع از شکست تیم خود شود.


از سوی دیگر رقابت های سری آ ایتالیا یکشنبه شب ادامه پیدا کرد. مونزا با حضور امیر غفور دومین برد پی در پی خود را کسب کرد و ملی پوش والیبال ایران توانست در دومین دیدار، 10 امتیاز برای تیم خود کسب کند.


کاستلانا با حضور مجتبی میرزاجانپور در این هفته شکست خورد. لژیونر والیبال ایران برای تیم خود 14 امتیاز کسب کرد؛ اما در نهایت پادوا با نتیجه سه بر یک برنده این مسابقه شد.

 

1349464


ورونا با حضور مرتضی شریفی و محمد جواد معنوی نژاد نیز در این هفته با باخت زمین را ترک کرد. ورونا در دیدار با لوبه با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

 

1349466


در لیگ سری A2 نیز تیم والیبال تاویانو با نتیجه سه بر یک برابر ارتونا شکست خورد. وحید والی لژیونر ایرانی در این دیدار به میدان رفت.


ستاره های والیبال ایران در لیگ ترکیه به میدان رفتند؛ اما تیم زراعت بانک با حضور فرهاد قائمی و صابر کاظمی با نتیجه سه بر دو برابر استانبول بی بی با نتیجه سه بر دو شکست خورد. 11 امتیاز قائمی و 2 امتیاز کاظمی در این بازی برای تیمشان کسب کردند.

 

1349465


کوچرن در لیگ دسته اول زنان ترکیه با حضور مائده برهانی توانست گومشان اسپور را با نتیجه سه بر یک شکست دهد که این دختر ایرانی در این دیدار نیز درخشان ظاهر شد.

دیدگاه‌ها