کد خبر : 1564932 | 08 آبان 1397 ساعت 13:15 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

آزادی آماده میزبانی از خانواده ها در فینال آسیا

جایگاه تیفوسی‌های استقلال میزبان بانوان

ورزشگاه آزادی تهران برای حضور خانواده ها در دیدار فینال آسیا آماده می شود.

جایگاه تیفوسی‌های استقلال میزبان بانوان

به گزارش ورزش سه، از هفته ها قبل ترمیم و بازسازی جایگاه هشت ورزشگاه آزادی که متعلق به هواداران تیفوسی استقلال است و جایگاه سنتی آنها محسوب می شود، رسانه ای و با برخی واکنش ها همراه شده بود؛ اتفاقی که اکنون مشخص شده برای میزبانی از بانوان در ورزشگاه آزادی برای دیدار فینال آسیا و شاید ادامه مسابقات در این مجموعه است.


مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود از این جایگاه خبر از آماده سازی ورزشگاه آزادی برای میزبانی از خانواده ها برای دیدار فینال آسیا داد و نوشت که این ورزشگاه برای میزبانی از این دیدار با حضور خانواده ها آماده است.
ورزشگاه آزادی در دیدار ایران و بولیوی با وجود مشکلاتی اما میزبان خانواده ها بود و حالا به نظر می رسد این ورزشگاه روز ۱۹ آبان ماه در دیدار فینال آسیا دوباره شاهد حضور خانواده ها و بانوان باشد.


وزارت ورزش و جوانان طی هفته های گذشته در کنار مدیران مجموعه ورزشی آزادی تلاش جدی برای ترمیم و بازسازی ورزشگاه انجام دادند که در این میان آماده سازی آزادی برای میزبانی از بانوان که شامل جدا سازی مسیر ورود و خروج نیز می شود از جمله مهم ترین زیر ساخت هایی است که فراهم شده است.


به این ترتیب به نظر می رسد حضور بانوان و خانواده ها این بار به شکلی متفاوت از دیدار ایران و بولیوی انجام خواهد شد و ورزشگاه آزادی در روز تاریخی برگزاری فینال آسیا در کنار هواداران پرسپولیس و کاشیما، میزبان خانواده ها نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها