کد خبر : 1564935 | 08 آبان 1397 ساعت 13:40 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت از حسن روحانی برای تماشای فینال آسیا

با اعلام فدراسیون بین المللی و کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولانی از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی)، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، رئیسان ٢٠ فدراسیون بین المللی و شماری از خبرنگاران خارجی برای تماشای این دیدار به تهران سفر می کنند.

دعوت از حسن روحانی برای تماشای فینال آسیا 

به  گزارش ورزش سه و به نقل از وزیر ورزش  تدابیر لازم برای میزبانی و پذیرایی از مهمانان خارجی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران پیش بینی شده است.


مسعود سلطانی فر  گفت که از رئیس جمهوری و معاون اول و اعضای هیات دولت نیز برای تماشای دیدار فینال دعوت شده است.


مقام عالی ورزش کشور پیش بینی کرد که در مجموع نتایج دیدار رفت و برگشت فینال لیگ قهرمان آسیا، پرسپولیس فاتح این میدان خواهد بود.  تیم های ایرانی در این دوره بویژه پرسپولیس نشان دادند که تا پایان نود دقیقه تلاش می کند و این ظرفیت را داردند که جام قهرمانی را کسب کنند.


سلطانی فر یادآور شد که 80 درصد ایرادهای کنفدراسیون آسیا از این ورزشگاه برطرف شده است و بقیه هم در فاصله سه روز مانده به زمان برگزاری دیدار بین نماینده ایران و ژاپن به اتمام می رسد.


دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 19 آبان ماه جاری در تهران و بین تیم های پرسپولیس و «کاشیما آنتلرز» ژاپن برگزار می شود و اما قبل از آن دیدار رفت این دو تیم شنبه جاری 12 آبان ماه در ژاپن انجام می شود.

دیدگاه‌ها