کد خبر : 1564998 | 08 آبان 1397 ساعت 19:16 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا با ۱+۲ غائب احتمالی مقابل استقلال

سایپا در دیدارهای اخیرش چهار بازیکن مصدوم داشته که یکی از آنها به شرایط بازی رسیده است.

سایپا با ۱+۲ غائب احتمالی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا بعد از تساوی اخیرش مقابل پرسپولیس همچنان در بین تیم‌های بالای جدول باقی مانده تا با شرایط روحی بهتری در دیدار پیش روی جام حذفی برابر استقلال تهران قرار بگیرد ولی نارنجی پوشان در این مسابقه حساس تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارند.

 

معین عباسیان، وینگر سایپا که در این فصل ۶ بازی در لیگ برتر انجام داده و در یک مسابقه جام حذفی به میدان رفته، در هفته هفتم برابر نفت مسجدسلیمان دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست در نیمه دوم به زمین برود ولی پس از غیبت در سه دیدار لیگ برتر مجددا به شرایط بازی رسیده است.

 

عباسیان در تمرین امروز نارنجی پوشان شرکت کرد و پس از غیبت سه هفته‌ای که داشت، در کار گروهی شاگردان علی دایی حاضر شد تا در آستانه دیدار روز پنج‌شنبه مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرایط مطلوبی رسیده باشد.

 

اما روزبه شاه‌علی‌دوست، کاپیتان سایپا که در این فصل ۶ بازی برای نارنجی پوشان انجام داده ولی در مسابقه اخیرشان مقابل پرسپولیس غائب بود، در دیدار آینده تیمش برابر استقلال نیز به علت آسیب دیدگی حضور نخواهد داشت و محمد سلطانی‌مهر، دیگر شاگرد علی دایی نیز همچنان شرایط بازی پیدا نکرده است.

 

اما برخلاف وضعیت مشخص عباسیان، شاه‌علی‌دوست و سلطانی‌مهر، شرایط حضور رضا علیاری مدافع میانی سایپا برابر استقلال نامشخص است؛ این بازیکن ۲۴ ساله که تا هفته هشتم در تمام مسابقات سایپا به طور کامل بازی کرده بود، در دو مسابقه اخیر لیگ برتر برابر استقلال و پرسپولیس حضور نداشت و دور از فهرست تیمش بود.

 

رضا علیاری در تمرینات اخیر سایپا حضور نداشته و وضعیت نامشخصی برای دیدار جام حذفی مقابل استقلال تهران دارد ولی در صورتی که تا فردا چهارشنبه از سوی کادر پزشکی اجازه بازی پیدا کند، قطعا برابر آبی پوشان به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها