کد خبر : 1565105 | 09 آبان 1397 ساعت 12:38 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات با سران بایرن در ژانویه

خامس در دوراهی ماندن یا جدایی از بایرن

روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که خامس رودریگز ستاره‌ی کلمبیایی بایرن مونیخ اعلام کرده برای دائمی کردن قراردادش با این باشگاه خواهان مذاکره با مسئولین این باشگاه است.

خامس در دوراهی ماندن یا جدایی از بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس خبر منتشر شده از سوی روزنامه‌ی بیلد مدیر برنامه‌های خامس، خورخه مندز اعلام کرده که می‌خواهد در جریان وقفه‌ی زمستانی بوندس‌لیگا با مسئولین بایرن مونیخ درباره‌ی دائمی شدن قرارداد خامس با این باشگاه آلمانی مذاکره کند. بر اساس شایعات مطرح شده، خامس از وضعیت فعلی خود در بایرن ناراضی است و احساس می‌کند آنطور که باید از طرف نیکو کوواچ مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. این درحالی است که چندین باشگاه انگلیسی و همینطور یوونتوس غول فوتبال ایتالیا به جذب خامس علاقه نشان داده‌اند.

 

بیلد در گزارش خود مدعی شد که مدیر برنامه‌های خامس ممکن است در صورتی که با مسئولین بایرن به توافق نرسد در وقفه‌ی زمستانی برای پیوستن او به یکی از این تیمها اقدام کند هر چند روسای بایرن اعلام کرده‌اند به هیچ وجه اجازه‌ی چنین چیزی را نخواهند داد.

 

خامس در سال 2017 به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست و مهمترین بازیکن تازه استخدام شده‌ی باشگاه لقب گرفت. خامس به دلیل اینکه در رئال مادرید آنقدر که مایل بود بازی نمی‌کرد تصمیم گرفت به مونیخ رفته و زیر نظر کارلو آنچلوتی سرمربی وقت بایرن مونیخ بازی کند. اما آنچلوتی در نهایت از بایرن اخراج شد و خامس بعد از او بار دیگر آنطور که انتظار داشت به عنوان بازیکن فیکس مورد استفاده قرار نگرفت و به همین علت است که او حالا از شرایط خود در غول سرخ‌پوش ایالت باوریا ناراضی است.

 

خامس بعد از اخراج آنچلوتی از بایرن از شرایط خود آنقدر ناراضی بود که زمزمه‌هایی مبنی بر قصد او برای ترک بایرن مطرح شده بود ولی در نهایت یوپ هاینکس به جای توماس مولر مصدوم از او به عنوان یکی از بازیکنان فیکس تیم خود استفاده کرد تا نارضایتی خامس موقتاً برطرف شود.

 

در تابستان امسال هم حرف و حدیثهای زیادی دربار‌ه‌ی آینده‌ی خامس مطرح شده بود. زین‌الدین زیدان سرمربی وقت رئال تلویحاً گفت که رئال می‌تواند برای بازگرداندن ستاره‌ی کلمبیایی به سانتیاگو برنابئو اقدام کند ولی او در نهایت رئال را ترک کرد و خولن لوپتگی هم تمایل چندانی به خامس نشان نداد. این روزها رئال همچنان از نشان دادن علاقه برای بازگشت خامس خودداری می‌کند و بایرن هم چندین بار اعلام کرده که هیچ قصدی برای دست برداشتن از خامس ندارد.

دیدگاه‌ها