کد خبر : 1565175 | 09 آبان 1397 ساعت 15:51 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار بیاید تا توفان کنیم

منصوری: پدیده و سهمیه آسیا؟ چرا که نه!

مدافع راست پدیده خراسان معتقد است رویایی سهمیه آسیا برای فوتبال خراسان با پدیده هرگز دور از دسترس نیست.

منصوری: پدیده و سهمیه آسیا؟ چرا که نه!

مرتضی منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این هفته بازی سختی برابر نساجی مازندران داریم. چند بازی آنها را آنالیز کردیم و باید گفت آنها تیم خیلی خوبی هستند. هرگز فریب پایین جدولی بودن آن‌ها را نمی‌خوریم چون خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند و در همین بازی با سپاهان هم با اینکه دو بار جلو افتادند با بدشانسی تن به شکست دادند.


وی افزود: نساجی کادر فنی بسیار خوبی دارد و از تیم یکدستی بهره‌مند است اما به هر حال ما پدیده‌ایم و تیم صدرنشین جدول هستیم. جمعه حدس می زنم که استادیوم را هم با هواداران مان پر می‌کنیم و انشاالله یک بازی خوب را برای مشهدی‌ها به نمایش خواهیم گذاشت.


منصوری که از نیمکت‌نشینی تیم رضا مهاجری تبدیل به بازیکن فیکس یحیی‌گل محمدی شده، در این خصوص گفت: طبیعتا این مربیان هستند که صلاح می‌دانند از چه بازیکنی بهره ببرند. محمد آقاجانپور هم پست من است و خیلی خیلی هم خوب است. حق هر دوی ما بازی کردن است که آقا یحیی نظرش روی من است. من هم پارسال با اینکه رابطه‌ام با آقای مهاجری بسیار خوب بود و به قولی مثل پدر و پسر بودیم، به من بازی داده نمی‌شد اما احترام می‌گذاشتم و در نهایت هم مزد صبوری‌ام را این فصل گرفتم.


وی افزود: باید از سرمربی تیم تشکر کنم که اینقدر به من اطمینان دارد و باید سعی کنم در سطحی باشم که آقا یحیی اعتقادش را همچنان به من داشته باشد. امیدوارم همین روند خوب را به همین شکل برای موفقیت تیمم ادامه بدهم و در نهایت هم هر تصمیمی کادر داشته باشد، بتوانم در خدمت تیم باشم.


مدافع راست پدیده با ابراز شادی از بازگشت یحیی گل‌محمدی به تمرینات پدیده، اذعان کرد: حقیقتا یکی دو روز درست تمرین نکردیم و وقتی آقای گل‌محمدی برگشتند، خیلی خوشحال شدیم. واقعیت این است که بازیکن وقتی سرمربی بالای سرش نباشد در تمرین حس و حالی ندارد اما با بازگشت آقایحیی بچه‌ها انگیزه‌شان بیشتر شده است و می‌توانم قول بدهم که با تمام قوا برابر نساجی بازی خواهیم کرد.


مدیرعامل تیم هم همراه آقا یحیی سر تمرین آمدند. امیدوارم هر تصمیمی از سوی باشگاه گرفته می‌شود به نفع تیم باشد تا اتفاقات به روند خوبمان در لیگ کمک کند.


منصوری در پاسخ به اینکه پدیده می‌تواند امسال سهمیه آسیا را کسب کند؟ اظهار داشت: چراکه نه! حمایت‌مان کنند همه کار می‌توانیم انجام بدهیم. البته که خود آقا یحیی هم گفت که تیم را برای قهرمانی نبستیم اما ما تلاش‌مان را می‌کنیم و این‌قدر زحمت کشیده و می‌کشیم تا به آرزوهای هوادارانمان رنگ واقعیت بزنیم و جلو می‌رویم تا ببینیم چه می‌شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: شما ببینید که این همه تیم خرج کردند و هزینه کردند اما در لیگ حال و روز خوشی ندارند ولی ما از معدود تیم‌هایی هستیم که کمتر خرجی کرده‌ایم و الحمدالله در صدر حاضریم. ما تصمیم گرفته‌ایم که بهترین باشیم و امیدواریم تماشاگران به عنوان یار دوازدهم هم بیایند و حمایت کنند تا انگیزه‌مان بیشتر شود. ما روز جمعه منتظر استادیوم مملو از جمعیت امام رضا علیه‌السلام هستیم تا باز هم با هواداران‌مان طوفان کنیم و آنها را با خوشحالی روانه منازل‌شان کنیم.

دیدگاه‌ها