کد خبر : 1565346 | 10 آبان 1397 ساعت 11:53 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

یورواسپورت؛ پرسپولیس طلسم 25 ساله را می شکند

سایت معتبر اروپایی در گزارشی پیرامون حواشی فینال لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد پرطرفدارترین باشگاه ایران در اندیشه شکستن طلسم 25 ساله است.

یورواسپورت؛ پرسپولیس طلسم 25 ساله را می شکند

به گزارش "ورزش سه"، دو روز تا بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده ، جدالی میان کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران که هر دو به دنبال اولین جام قهرمانی آسیایی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن هستند. یورواسپورت در آستانه این بازی مهم گزارشی از حواشی فینال و شرایط دو تیم منتشر کرد که جالب ترین بخش این گزارش اشاره نویسنده به طلسم 25 ساله ایرانی ها در راه کسب عنوان قهرمانی در رده باشگاهی برمی گشت.


در بخشی از گزارش یورواسپورت آمده است:«آخرین بار سال 1993 بود که باشگاهی از ایران توانست عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد و بعد از آن دیگر هیچ نامی از ایرانی ها در میان قهرمانان باشگاهی قاره آسیا دیده نشد. بعد از این همه سال حالا همه نگاه ها به پرسپولیس پرطرفدارترین باشگاه ایران دوخته شده تا در فصل 2018 بتواند این طلسم طولانی مدت را بشکند».


یورواسپورت همچنین اشاره کاملی نیز به نیمکت رهبری و ستاره های پرسپولیس داشت و نوشت:« برانکو ایوانکوویچ انقلاب بزرگی در طی چهارفصل حضور روی نیمکت رهبری پرسپولیس ایجاد کرد. او حالا بعد از دو قهرمانی متوالی در ایران امیدوار است بتواند تنها جام خالی در کلکسیون باشگاه را نیز پرکند تا نامش در تاریخ باشگاه جاودانه شود. در این راه او دل به ستاره هایی همچون علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، گادوین منشا و ... دوخته تا از سد کاشیما آنتلرز عبور کند».


این سایت معتبر در ادامه گزارش خود به شرایط حاکم بر کاشیما اشاره داشت، جایی که کاشیما در آخرین بازی جی لیگ با تنها دو بازیکن سرشناس و بیشتر با جوانان جویای نام خود از سد سرزواوزاکا عبور کرد تا با روحیه بالا گام به فینال لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

دیدگاه‌ها