کد خبر : 1565398 | 10 آبان 1397 ساعت 15:32 | 78.5K بازدید | 0 دیدگاه

بخشنامه آموزش و پرورش: فینال در مدارس پخش شود (عکس)

وزارت آموزش و آموزش در بخشنامه ای به تمام مدارس ابلاغ کرد که بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز باتوجه به امکانات مدارس، به صورت زنده و مستقیم پخش شود تا موجب تعطیلی مدارس نشود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که وزیر آموزش پرورش در اینستاگرام خبر از عدم تعطیلی مدرسه ها به دلیل برگزاری بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز داد، حالا مدیر کل این وزارت خانه بخش نامه ای را به تمام مدارس ابلاغ کرده که حاکی از دستور پخش مستقیم این مسابقه در محیط های آموزشی دارد.

 

شاپور محمد زاده مدیر کل آموزش و پرورش در بالای این نامه از واژه «آنی» استفاده کرده و حالا به نظر می رسد با وجود تاکید و درخواست وزارت، دانش آموزان نیز نگرانی بابت تماشای مسابقه نداشته باشند.

 

البته برکسی پوشیده نیست که در بسیاری از مدارس امکان پخش تلویزیونی وجود ندارد و همچنین در روزهای اخیر برخی مدارس صراحتا اعلام کرده اند که دست به چنین کاری (پخش بازی) نخواهند زد.

 

نکته ای که در این نامه وجود دارد، آوردن جمله «با رعایت عدم تعطیلی واحدهای آموزشی» است که باعث شده بسیاری از دانش آموزان گمان کنند این بازی در صورت موافقت مدیران مدارس هم فقط در زمان هایی چون زنگ های تفریح پخش خواهد شد. خصوصا این که مسئولان آموزش و پرورش پس از ایجاد کمپین های مختلف برای عدم حضور در مدارس چنین بخش نامه هایی را صادر کنند و به عبارتی در اجرایی بودن آن ها شک و تردیدهایی جدی وجود دارد.

 

لازم به ذکر است بازی تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت 9:30 روز شنبه در ورزشگاه کاشیما ساکر برگزار خواهد شد؛ این بازی نخستین فینال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.

 

1350344

دیدگاه‌ها