کد خبر : 1565430 | 10 آبان 1397 ساعت 17:23 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

مردودی 45 دقیقه‌ای استقلال در کارهای دفاعی

سازمان دفاعی و دروازه بان استقلال در دیدار با سایپا پر اشتباه و ضعیف عمل کردند.

به گزارش "ورزش سه"، خط دفاعی استقلال در دیدار با سایپا یکی از بدترین روزهای خود را سپری می کند. آبی های تهرانی هر چند در این دیدار در حمله بسیار موفق و قوی عمل کردند و دو مرتبه موفق شدند دروازه حریف را باز کنند اما سایپا هر دوبار موفق شد خط دفاعی استقلال را مغلوب کند تا به این ترتیب دیدار در نیمه اول با تساوی به پایان برسد.


در صحنه گل اول استقلال، بی نظمی و عدم هماهنگی استقلال باعث شد تا بازیکنان سایپا در منطقه ای کوچک در زمین استقلال و پشت دفاع این تیم بیش از 10 پاس رد و بدل کنند و 3 دریبل موفق نیز در کارنامه خود داشتند و درنهایت توپ در شرایطی به ترابی رسید که مهاجم ملی سایپا کار سختی برای گلزنی نداشت.


سایپایی ها دقایقی بعد از این گل باز هم موقعیت هایی را خلق کردند تا نشان دهند ترکیب جدید خط دفاعی استقلال در غیبت منتظری، سهرابیان و غفوری، کاملا نا هماهنگ است و آبی ها کار دشواری پیش رو دارند.

 


استقلالی ها دقایقی بعد از این گل نیز باز هم نتوانستند برابر سایپا دروازه خود را بسته نگه دارند و این بار نیز در یک موقعیت کرنر تسلیم تیم سایپا شدند تا نشان دهند نه تنها در جریان مسابقه و بلکه در ضربات ایستگاهی نیز ضعف دارند و نمی توانند کاری انجام دهند.


حسین حسینی نیز در این دقایق تنها یک واکنش خوب برابر ترابی داشت و در دو صحنه دیگر به ویژه در گل دوم، تنها تماشاگر بود تا همچنان در حسرت اولین کلین شیت خود باقی بماند.


در نیمه دوم سایپا 10 نفره در ضد حملات با حضور دشتی و ترابی روز سختی را برای استقلال خواهد ساخت و آبی ها اگر غفلت کنند شاید از این تورنمنت کنار بروند.

 

عکس از سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها