کد خبر : 1565433 | 10 آبان 1397 ساعت 17:38 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو پنالتی بلای جان سایپا؛ هم از عمق، هم کناره‌ها (عکس)

بازیکنان تیم سایپا در نیمه اول دیدار مقابل استقلال دو خطای پنالتی مرتکب شده و دو بار از حریف عقب افتادند. یکی از این پنالتی ها به قیمت ده نفره شدن نارنجی پوشان تمام شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال استقلال و سایپا در نیمه اول دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به تساوی پرگل 2-2 رسیدند. روند بازی اینطور بود که استقلال دو بار از حریف پیش افتاد اما هر بار بازیکنان سایپا موفق شدند گل خورده را جبران کنند و نتیجه بازی را برگردانند.

 

نکته جالب توجهی که پیرامون گل های بازی وجود داشت این بود که هر دو گل تیم استقلال از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. نحوه رقم خوردن خطاهای پنالتی هم با یکدیگر تفاوت داشت و به نوعی نقاط ضعفی از تیم سایپا آشکار کرد.

 

در صحنه پنالتی اول بازیکنان استقلال یک حرکت عمقی انجام دادند و الحاجی گرو در کناره های محوطه جریمه سایپا فرار کرده بود که محمد حسین منادی در هنگام خروج از دروازه بی احتیاطی کرد و به جای مشت کردن توپ، مهاجم نیجریه ای استقلال را متوقف کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

 

دومین پنالتی این بازی هم برای استقلالی ها شکل گرفت اما به نحوی دیگر. ارسال ضربه ایستگاهی از سمت چپ دروازه تیم سایپا، توپ را به محوطه این تیم رساند و در حالی که محمد دانشگر برای زدن ضربه سر به هوا پریده بود، ساموئل سارفو او را متوقف کرد و ضمن تقدیم کردن یک پنالتی به آبی ها، دومین کارت زرد خود را نیز از داور دریافت کرد و مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

 

 

 


عکس از سجاد ایمانیان

 

دیدگاه‌ها