کد خبر : 1565492 | 10 آبان 1397 ساعت 20:39 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئن باشید شرایط ما خوب می شود؛

منتظری: هواداران باید هم از این وضع ناراحت باشند

مدافع باتجربه استقلال می گوید زیاده خواه بودن هواداران استقلال همیشه به این تیم کمک کرده و آبی ها به زودی از این وضعیت نامناسب خارج خواهند شد.

منتظری: هواداران باید هم از این وضع ناراحت باشند

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری پس از حذف استقلال مقابل سایپا در جام حذفی گفت: اصلا درباره هواداران جای بحثی وجود ندارد و باید ناراحت باشند. هواداران استقلال اصولا زیاده خواه هستند و همین بوده که باعث شده استقلال همیشه برای قهرمانی بجنگد. مطمئنا با دیدن این شرایط استقلال باید ناراحت باشند. به آنها حق می دهیم. بچه ها هم خودشان ناراحت هستند. تنها کاری که می شود کرد، بیشتر کردن تلاش است تا شرایط بهتر شود. قطعا با برد، وضعیت ما بهتر می شود.


منتظری درباره اینکه شاید جوان تر ها از جایگاه مهم استقلال خبر نداشته باشند و متوجه حضور در یک تیم بزرگ نشده باشند، اظهار داشت: چیزی که در این تیم واضح است، حضور جوان های خوب با کیفیت بالا است. حالا باشگاه باید مسیر را به این جوان ها نشان بدهد تا بهترین توانایی شان را در زمین به اجرا بگذارند. بازیکن جوان متاسفانه ممکن است بازیگوشی کند. همه جوان بودیم و از این اشتباهات داشتیم. اما باید حمایت بیشتری از آنها بکنیم تا در شرایط بهتری باشند.

 

مدافع باتجربه آبی ها درباره مشکل اصلی استقلال گفت: متاسفانه یک سری مشکلات از چند سال گذشته در باشگاه اتفاق افتاده که تکرار آن به نظرم حرف جدیدی نیست و همه می دانیم که بعضا در حق باشگاه نامهربانی شده است. ولی الان جایی هستیم که ما خودمان بیشتر می توانیم به خودمان کمک کنیم و نمی توانیم گله ای به کسی بکنیم. این تیم می توانست شرایط بهتری داشته باشد اما متاسفانه امروز هم وضعیت خوبی نداشتیم. مطمئن باشید شرایط خیلی بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها