کد خبر : 1565699 | 11 آبان 1397 ساعت 17:30 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور: مطمئنم استقلالی‌ها فردا هوادار ما هستند

علی علیپور اعتقاد دارد من مطمئنم که مردم کشور ما از ما حمایت می کنند، حالا مهم نیست چه مردمی که پرسپولیسی باشند.

علیپور: مطمئنم استقلالی‌ها فردا هوادار ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در مصاحبه با سایت رسمی ای اف سی گفت: مردم ایران خیلی خوشحالند بابت این فینال. این چیزی است که برای من خیلی با ارزش است و تا الان هم برای من موفقیت آورده.

وی ادامه داد: من مطمئنم که مردم کشور ما از ما حمایت می کنند، حالا مهم نیست، چه مردمی که پرسپولیسی باشند چه مردمی که استقلالی باشند و تنها آرزو و هدف ما همین است که مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

 

علیپور در پاسخ به سوالی راجع به سبک بازی پرسپولیس در بازی فردا گفت: نوع بازی ما نسبت به بازی برگشت السد در مقابل کاشیما متفاوت خواهد بود اما مثل بازی رفت مقابل السد به دنبال یک فرصت برای ضربه زدن خواهیم بود.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص انگیزه خودش برای گلزنی هم گفت: این واقعا مهم نیست که چه کسی گل بزند، هرچند که من روی گل های مهمی تاثیر دارم اما تنها چیزی که مهم است این است که ما گروهی بازی می کنیم و تلاش می کنیم برای قهرمانی تیممان.

 

او در پایان افزود: کلید موفقیت وحدت و یکپارچگی است. ما خیلی وقت است که کنار هم بازی می کنیم و ماموریت مان این است که هرچیزی را که مربی می گوید در زمین نشان دهیم و نتیجه ای که لازم است را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها