کد خبر : 1565760 | 11 آبان 1397 ساعت 20:30 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

با پیروزی متوالی در ضربات پنالتی؛

سپاهان پیش به سوی پنجمین قهرمانی

شاگردان امیرقلعه نویی با شکست مس کرمان در وقت های اضافی به نیمه نهایی جام حذفی رسیدند.

سپاهان پیش به سوی پنجمین قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کار سپاهان برای حضور در نیمه نهایی جام حذفی سخت شده بود ولی این تیم نشان داد که در لیگ هجدهم برخلاف یکی دو فصل گذشته شرایط بسیار خوبی دارد و خود را مهیای تکرار عناوین قهرمانی سال های گذشته کرده است.

 

سپاهان همانطور که تکسیرا در کنفرانس خبری اعلام کرد، در نیمه دوم دیدار برابر مس کرمان به خوبی توانست تاکتیک های حریف را خنثی کند و حملات زیادی را روی دروازه شهدادنژاد ترتیب داد که البته در برخی موقعیت ها بدشانسی هم سبب شد تا آنها در طول بازی و به خصوص 45 دقیقه دوم به گل نرسند.

در ضربات پنالتی هم شاگردان امیرقلعه نویی نشان دادند که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی کاملا آماده اند؛ چرا که زدن 9 پنالتی بدون خطا، کار آسانی نیست؛ اما بازیکنان سپاهان که در فصل هجدهم شرایط بسیار خوبی دارند و برای ششمین قهرمانی تلاش می کنند، در جام حذفی هم مدعی جدی قهرمانی هستند و حالا برای کسب پنجمین قهرمانی در این جام حذفی تلاش می کنند.

 

امیرقلعه نویی در کرمان برخلاف اصفهان که دیدار تیمش مقابل نساجی به وقت های اضافی رفت و فقط از دو تعویض استفاده کرد، از هر چهار تعویض خود استفاده کرد و این نشان می دهد سایر بازیکنان تیم هم مانند حسن جعفری که به دلیل مصدومیت ایران پوریان فرصت بازی به او رسیده است، رفته رفته در جریان بازی های تیم قرار گرفته اند و خود را بخشی از تیم می دانند. در وقت های اضافی دیدار برابر مس، امیر قلعه نویی از جلال علیمحمدی و بختیار رحمانی استفاده کرد؛ دو بازیکنی که بی شک دوست دارند بیشتر در ترکیب تیم بازی کنند؛ با این وجود وقتی پشت ضربه پنالتی قرار گرفتند، با روحیه ای بالا موفق به گل کردن پنالتی خود شدند. این موضوع نشان می دهد این بازیکنان در حال تلاش و اثبات توانایی های خود به امیرقلعه نویی هستند تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند؛ درست مثل محمد کریمی که با همین روش به ترکیب اصلی رسیده.


یک اشتباه البته می توانست سپاهانی ها را همینجا از جام بیرون کند، اما آنها با واکنش خوب نیازمند و گل کردن پنالتی های خود به نیمه نهایی رسیدند و باید منتظر مشخص شدن رقیب خود باشند.

دیدگاه‌ها