کد خبر : 1565822 | 12 آبان 1397 ساعت 08:38 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب 11 نفره کاشیما برای فینال لیگ قهرمانان

گو ایوا سرمربی تیم کاشیما آنتلرز ترکیب این تیم برای بازی با پرسپولیس را مشخص کرد.

ترکیب 11 نفره کاشیما برای فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک ساعت تا شروع بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز باقی مانده و حالا ترکیب تیم ژاپنی نیز مشخص شده است. کوون سون تائه، گن شوجی، شوتویاماماموتو، دیاگو نیشی، جونگ سئونگ هیون، لئو سیلوا، شما دوی، کنتو میاسو، کوکی آنزای، سوزوکی، سرجینیو ترکیب اصلی تیم کاشیما آنتلرز را تشکیل می دهند.

 

کوان سون تائه دروازه بان کاشیما آنتلرز، سابقه بازی در تیم ملی کره جنوبی را دارد و پیش تر در چونبوک موتورز کره جنوبی حضور داشت. گن شوجی مدافع ژاپنی این تیم بیش از 150 بار برای کاشیما آنتلرز به میدان رفته، شوتویاماماموتو 33 ساله است و تنها یک بازی ملی دارد، دایگو نیشی را می توان باتجربه ترین مدافع کاشیما دانست چرا که از سال 2011 در این تیم بازی می کند، جونگ سئونگ هیون مدافع کره ای تیم کاشیما آنتلرز این فصل به این تیم اضافه شده است.

 

در خط هافبک لئو سیلوا هافبک دفاعی برزیلی تیم کاشیما آنتلرز حضور دارد، او در تیم زیر 20 سال برزیل بازی کرده و 32 ساله است. در کنار سیلوا، کنتو میسائو بازی می کند، او 22 سال دارد و احتمالا در جام ملت ها نیز در ترکیب تیم ژاپن به میدان خواهد رفت.

 

در سمت راست شومای دوی حضور خواهد داشت، این هافبک دفاعی 26 ساله علی رغم سن و سال نه چندان بالا از تجربه بسیار زیادی بهره مند است و بیش از 150 بار برای کاشیما بازی کرده. در جناح چپ آبه بازیکن جوان کاشیما بازی خواهد کرد، او تنها 19 سال سن دارد!

 

زوج خط حمله را سوزوکی و سرجینیو مدافعان معروف تیم پرسپولیس تشکیل می دهند. سوزوکی و سرجینیو بازیکنانی جوان هستند که با 22 و 23 سال سن امیدوارند در آسیا قهرمان شوند.

 

 

1350821

 

 

دیدگاه‌ها