کد خبر : 1565953 | 12 آبان 1397 ساعت 14:04 | 57.6K بازدید | 0 دیدگاه

هزاران افسوس برای میلیون ها سوت زده نشده (عکس)

سرمربی تیم پرسپولیس علاوه بر نتیجه بازی، از عملکرد داور چینی مسابقه فینال هم ناراضی بود.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نتیجه را در ورزشگاه کاشیما ساکر به تیم کاشیما آنتلرز واگذار کرد و برای قهرمانی کار سختی را در بازی برگشت پیش رو دارد.

 

در بازی امروز برانکو ایوانکوویچ که تیمش کار را خیلی خوب شروع کرده بود، در نیمه دوم چندان رضایتی از عملکرد بازیکنانش نداشت و تعویض های او هم تغییر محسوسی در روند بازی ایجاد نکرد.

 

اما نکته دیگری که برانکو را ناراحت یا به قول خودش ناامید کرد، عملکرد داور مسابقه بود. او اعتراض زیادی به تصمیمات داور چینی بازی داشت. هرچند یکی از صحنه های مدنظر او توپی بود که در ابتدای بازی علیپور زد و به مدافع حریف خورد. در این صحنه به نظر می رسید که توپ به صورت این مدافع خورده باشد ولی سرمربی پرسپولیس فرصت نداشت تصاویر آهسته را ببیند و بعد از بازی هم معتقد بود که خطای پنالتی باید اعلام می شد.

 

سرمربی پرسپولیس عبارت دیگری را هم درباره مسائل داوری به کار برد و گفت که میلیون ها سوت باید به نفع تیمش زده می شد اما این اتفاق نیافتاد. این اغراق ایوانکوویچ نشان دهنده میزان نارضایتی اش از عملکرد داور چینی بود و اینکه مرد کروات انتظارش از داور بازی فینال آسیا خیلی بیشتر از این ها بوده است.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه - ورزشگاه کاشیما ساکر

 

 

 

 

دیدگاه‌ها