کد خبر : 1565966 | 12 آبان 1397 ساعت 14:57 | 69.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناپایداری مشترک تیم های بلوک شرق

کاشیما در بازی‌های برگشت چه کرده است؟

در مجموع 12 دیدار حریف ژاپنی پرسپولیسی ها در مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا تنها برابر یک حریف موفق شد در هر دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی برسد.

کاشیما در بازی‌های برگشت چه کرده است؟

به گزارش "ورزش سه"، کاشیما انتلرز ژاپن دیدار رفت خود را در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با پیروزی پشت سر بگذارد. ژاپنی ها در این دیدار توانستند دو بار دروازه پرسپولیس ایران را باز کنند و به همین دلیل همه نگاه ها برای تعیین قهرمان لیگ قهرمانان به بازی برگشت این دو تیم معطوف می شود.


در این رابطه ژاپنی ها با احتساب شش دیدار مرحله گروهی و شش دیداری مراحل حذفی، در 12 بازی به میدان رفتند اما تنها برابر یک حریف موفق شدند در هر دو بازی رفت و برگشت از عهده حریف بربیایند.

 

کاشیمای ژاپن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم شانگهای شنهوا، سوون سامسونگ و اف سی سیدنی همگروه بود. آنها در دو دیدار برابر شانگهای شنهوا به دو تساوی دست یافتند. در دو بازی خود مقابل سوون سامسونگ به یک پیروزی و یک شکست رسیدند و در دو دیدار برابر اف سی سیدنی نیز یک پیروزی و یک تساوی به دست آوردند.

 

1348799


ژاپنی در مراحل یک هشتم و یک چهارم و نیمه نهایی نیز در شش دیدار به میدان رفتند. آنها ابتدا در بازی های یک هشتم نهایی برابر شانگهای اس آی پی جی قرار گرفتند و به یک پیروزی و یک شکست رسیدند. پس از آن در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم تیانجین ایستادند و در هر دو دیدار برابر این تیم به برتری رسیدند. آخرین حریف کاشیماانتلرز باز هم تیم سوون سامسونگ بود که در بازی های نیمه نهایی به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کردند. هر چند تساوی بازی برگشت در دقیقه 93 اتفاق افتاد و به نوعی تیم کاشیما انتلرز در وقت های اضافه بازی دوم برابر حریف کره ای موفق شد خود را به فینال بازی های لیگ قهرمانان آسیا برساند.

دیدگاه‌ها