کد خبر : 1566181 | 13 آبان 1397 ساعت 11:23 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرون رمزی در باواریا

بایرن، مقصد غیرمنتظره ستاره آرسنال

بر اساس گزارشهای منتشر شده توسط بی‌بی‌سی و دیلی‌میل بایرن برای جذب آرون رمزی هافبک آرسنال که قراردادش تابستان آینده به پایان می‌رسد از شانس بیشتری برخوردار است.

بایرن، مقصد غیرمنتظره ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این مشخص شده بود که آرون رمزی تابستان پیش رو زمانی که قرارداد فعلی‌اش با توپچی‌های لندن به پایان برسد آرسنال را ترک خواهد کرد چرا که آرسنال از تن دادن به خواسته‌های افزایش دستمزد او سر باز زده است. پیش از این در رسانه‌ها به این اشاره شده بود که بایرن مونیخ یکی از باشگاه‌های علاقه‌مند به رمزی است و حتی ممکن است در ماه ژانویه برای جذب او با آرسنال مذاکره کند.
 
در عین حال بر اساس این گزارشها بایرن مونیخ زودتر از تیمهای لیگ برتری‌ای مثل منچستریونایتد، لیورپول و چلسی دست به کار شده و ظاهراً صحبت‌های اولیه‌ای بین بایرن و آرسنال در مورد آرون رمزی انجام شده است. این در حالی است که بر اساس قوانین فیفا، باشگاه‌های لیگهای خارجی در صورتی مجاز هستند با فوتبالیست‌ها در مورد جذب آنها مذاکره کنند که شش ماه به پایان مهلت قرارداد آنها باقی مانده باشد و هر نوع مذاکره پیش از این مدت، مجاز نیست.

 

1351373

 

اما بر اساس گزارش دیلی میل، بایرن مونیخ برای اینکه در رقابت با باشگاه‌های انگلیسی عقب نیفتد از مدتها پیش با آرسنال برای جذب این ملی‌پوش ولزی مذاکره کرده تا در زمان موعود، دست بالا را داشته باشد.

 

آرون رمزی که متولد 1990 است به عنوان هافبک برای آرسنال و تیم ملی ولز بازی می‌کند. رمزی معمولاً در آرسنال به عنوان هافبک میانی به خدمت گرفته می شود ولی سابقه‌ی بازی به عنوان پیستونهای راست و چپ را هم دارد. رمزی در سال 2008 با قراردادی به ارزش 5 میلیون پوند به آرسنال پیوست و در عین جوانی خیلی زود به ترکیب اصلی آرسنال وارد شد. رمزی در پایان فصل 2017-2018 در رای‌گیری‌ای که با شرکت هواداران آرسنال برگزار شد به عنوان بهترین بازیکن آرسنال از دید آنها انتخاب شد و این دومین باری بود که رمزی در دوران حضور در آرسنال موفق می شد این عنوان را از سوی هواداران توپچی‌ها بدست بیاورد.

 

رمزی در دیدار اخیر آرسنال و لیورپول بازی را از روی نیمکت شروع کرد اما در نهایت، در حالیکه 17 دقیقه به پایان بازی مانده بود از سوی اونای امری به میدان فرستاده شد تا شاهد گلزنی الکساندر لاکازت و تساوی 1-1 توپچی‌ها در مقابل لیورپول باشد.

 

1351357

دیدگاه‌ها