کد خبر : 1566184 | 13 آبان 1397 ساعت 11:28 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو رقیب سرسخت مقابل کاپیتان تیم ملی ایران

پاقدم خوش انصاری فرد برای ناتیگنهام

در اولین تجربه نشستن روی نیمکت ذخیره های ناتینگهام بعد از امضای قرارداد 18 ماهه تا سال 2020 ستاره ایرانی اولین بازی و برد با پیراهن این تیم را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست در روزی که به صورت رسمی از عقد قرارداد با کریم انصاری فرد بعد از دریافت مجوز کار این بازیکن رونمایی کرد در خانه جدالی سخت و دشوار مقابل شفیلدیونایتد تیم دوم جدول رده بندی چمپیون شیب پیش رو داشت. برتری در این بازی برای آیتور کارانکا و شاگردانش در راه باقی ماندن در کورس مدعیان اهمیت فراوانی داشت از همین رو ورزشگاه خانگی این تیم مملو از تماشاگر بود.


سرمربی اسپانیایی که سابقه دستیاری خوزه مورینیو را نیز در کارنامه دارد کریم انصاری فرد را روی نیمکت نشاند تا در صورت لزوم از او برای اولین بار بهره ببرد، فرصتی که تنها در دقایق تلف شده نصیب آقاکریم شد تا پاقدم او برای این تیم سرشناس و طرفدارانش خوش یمن باشد چون ناتینگهام از این جدال سخت موفق به کسب سه امتیاز با برتری 1-0 شد.


سایت 90min در گزارشی از رسمی شدن انتقال ستاره ایرانی به ناتینگهام مدعی شد کاپیتان تیم ملی ایران برای رسیدن به ترکیب ثابت دو رقیب سرسخت پیش رو دارد. در این گزارش آمده است:« تنها گلزن ایران د رجام جهانی 2018 بعد از سه ماه بلاتکلیفی سرانجام سر از ناتینگهام در آورد و خیلی زود طعم بازی در ورزشگاه خانگی را نیز چشید. انصاری فرد اما برای رسیدن به ترکیب اصلی به عنوان مهاجم نوک کار سختی دارد چون لوئیز گابابن و داریل مورفی دو مهاجم دیگر ناتینگهام اوضاع بسیار خوبی دارند به خصوص گابابن که تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه شفیلد کرد تا ناتینگهام در جمع بالانشینان باقی بماند».

 

1351363

دیدگاه‌ها