کد خبر : 1566205 | 13 آبان 1397 ساعت 12:36 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

کشتی بدون خادم هم به مسیرش ادامه می‌دهد

رضایی: قول می‌دهم کشتی گیران ما فینالیست شوند

علیرضا رضایی حضور تیم ملی کشتی آزاد امید در رقابت های جهانی را قطعی می داند و قول داشتن فینالیست را هم می دهد.

رضایی: قول می‌دهم کشتی گیران ما فینالیست شوند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود استعفای رسول خادم و سایر ارکان فدراسیون این روزها تیم های ملی امید کشتی آزاد و فرنگی به کار خود ادامه می دهند و از هفته آینده وارد مسابقات جهانی خواهند شد.


این رقابت ها که از ۲۱ آبان ماه به میزبانی شهر بخارست رومانی برگزار می شود، با وجود شایعاتی که مبنی بر اعزام نشدن کشتی گیران ایرانی وجود دارد، با حضور کامل آنها همراه خواهد بود.


علیرضا رضایی که یکی از یاران همیشگی خادم در سال های اخیر بوده، مجبور است بدون توجه به بلاتکلیفی در فدراسیون تیمش را به رومانی اعزام کند.


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال درباره تاثیر استعفای خادم و بلاتکلیفی فدراسیون روی آزادکاران تیم امید به "ورزش سه" گفت: صددرصد این اتفاقات روی کشتی گیران ما بی تاثیر نیست. با این حال من به کمک سایر همکاران سعی می کنیم به بهترین نحو ملی پوشان را برای حضور در رقابت های جهانی آماده کنیم. تیم طبق برنامه به مسابقات اعزام می شود و مشکلی بابت ارز نخواهیم داشت.


وی افزود: ما تمام سعی خود را می کنیم که نتیجه ای بهتر از سال قبل بگیریم. متاسفانه امسال به خاطر مشکلات اقتصادی نتوانستیم به تورنمنت های تدارکاتی برویم و کشتی گیران فقط در تهران تمرین کردند. با این حال از نظر فنی و جسمانی آزادکاران وضع خوبی دارند و تمرکز لازم را به دست آوردند.


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید در پاسخ به این سوال که برخلاف مسابقات جهانی بزرگسالان این تیم می تواند فینالیست داشته باشد، اظهار داشت: من به توانایی شاگردانم ایمان دارم. امسال زودتر از سال قبل تمرینات خود را شروع کردیم و وضع بهتری داریم. انشاالله فینالیست هم خواهیم داشت. فکر می کنم داشتن فینالیست کمتر کار ممکن برای تیم ماست.


علیرضا رضایی که در چند سال اخیر در سمت های مختلف با فدراسیون کشتی و رسول خادم همکاری کرده، درباره جدایی او از فدراسیون هم گفت: کشتی یک مسیر را آغاز کرده و حالا مجبور است که بدون خادم آن را ادامه دهد. در این چند سال من از نزدیک می دیدم که رسول خادم وقت زیادی گذاشت و کارهای اساسی زیادی برای کشتی کرد. هر کسی هم بعد از خادم بیاید، کار سختی دارد. من در مجموع عملکرد خادم را مثبت ارزیابی می کنم؛ اما معتقدم او به طور همزمان ریاست و سرمربیگری را برعهده داشت که سنگین بود و به همین خاطر خسته شد.

 

دیدگاه‌ها