کد خبر : 1566384 | 14 آبان 1397 ساعت 10:00 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف تیم غفور و برد ورونا با جواد و مرتضی

درخشش قائمی در ترکیه؛ تیم معروف بازهم باخت

لژیونرهای والیبال ایران شب گذشته در ترکیب تیم های خود درخشیدند و بهترین عملکرد هم توسط فرهاد قائمی در ترکیه رقم خورد.

درخشش قائمی در ترکیه؛ تیم معروف بازهم باخت

به گزارش "ورزش سه"، لژیونرهای ایرانی شب گذشته در ترکیب تیم های اروپایی به میدان رفتند که شاید درخشان ترین عملکرد در میان همه این بازیکنان مربوط به فرهاد قائمی بود که با 17 امتیاز نقش کلیدی در برتری تیمش مقابل آرکاس ازمیر داشت. زراعت بانک با در اختیار داشتن 2 بازیکن ایرانی یعنی فرهاد قائمی و صابر کاظمی در این بازی به برتری 3 بر 2 رسید.


در ایتالیا سیه نا که سعید معروف را به عنوان پاسور در ترکیب خود دارد، برابر تیم پرستاره پروجا به میدان رفت. سیه نا که با هدایت خوان سیچلو هنوز یک بار هم برد را در فصل جدید سری آ تجربه نکرده، در این مسابقه هم 3 بر صفر بازنده شد تا پروجا به صدرنشینی خود ادامه دهد.

 

1351632


در دیگر بازی هفته پنجم سری آ ورونا با 2 بازیکن ایرانی خود توانست سومین برد فصل را تجربه کند. جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی به عنوان دریافت کننده های اصلی در ترکیب ورونا به میدان رفتند و هر کدام 7 امتیاز کسب کردند.


مجتبی میرزاجانپور هم در ترکیب کاستلانا به میدان رفت. این لژیونر ایرانی و تیمش مقابل میلان قرار گرفتند که در نهایت 3 بر یک به برتری دست یافتند. میرزاجانپور در این مسابقه 10 امتیاز برای تیمش به دست آورد.


مونزا که بعد از اضافه شدن امیر غفور به نتایج خوبی در هفته های اخیر دست یافته بود، این بار برابر پادووا قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. این نتیجه در حالی رقم خورد که پشت خط زن ایرانی 11 امتیاز برای مونزا به دست آورد؛ اما نتوانست مانع باخت تیمش شود.

 

1351633

 

1351634

دیدگاه‌ها