کد خبر : 1566497 | 14 آبان 1397 ساعت 15:58 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

سالن جدید مطبوعاتی برای استادیوم آزادی (عکس)

سالن کنفرانس مطبوعاتی استادیوم آزادی تهران در راستای بازسازی ورزشگاه به طبقه دوم منتقل شد تا خبرنگاران فضای جدیدی را تجربه کنند.

به گزارش "ورزش سه" شنبه هفته آینده دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و همین دلیلی بر تعمیر اساسی ورزشگاه پیر تهران شده است. طبق چک لیستی که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کردند نزدیک به 200 ایراد به نقاط مختلف آزادی گرفته شد که یکی از آن‌ها مربوط به سالن کنفرانس مطبوعاتی و مکان میکسدزون بود.

 

حالا با همت مسئولین ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز سالن جدید کنفرانس مطبوعاتی استادیوم آزادی به طبقه دوم ورزشگاه منتقل شد تا با اضافه شدن ظرفیت، خبرنگاران مشکلی برای پوشش سخنان سرمربی دو تیم نداشته باشند. پیش از این سالن کنفرانس طبقه پایین و کنار اتاق داوران حضور داشت و عدم وجود فضای کافی مشکلات زیادی را برای خبرنگاران به وجود می‌آورد. هم‌چنین طبق تصمیم گرفته شده اتاق داوران آزادی برای افسران ای اف سی برای بازی فینال مورد نظر قرار گرفته است و مکان جدای دیگری به داوران اختصاص پیدا می‌‎کند. حالا برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که نقاط ضعف زیاد استادیوم آزادی برطرف و آماده برگزاری مسابقات مختلف داخلی و بین المللی شود.

 

 

1351774

 

 

دیدگاه‌ها