کد خبر : 1566644 | 15 آبان 1397 ساعت 11:12 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی سوژه داوری لیگ جزیره

ایندپندنت؛ مصدومیت جهانبخش جدی نیست

ستاره ایرانی باشگاه برایتون نه تنها به خاطر آسیب دیدگی در آخرین دقیقه بازی با اورتون بلکه به خاطر صحنه های درگیری های رقم خورده در این جدال مورد توجه رسانه های جزیره قرار گرفت.

ایندپندنت؛ مصدومیت جهانبخش جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، چهارمین حضور متوالی علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون در جدال با اورتون در گودیسون پارک لیورپول رقم خورد تا ستاره ایرانی رفته رفته جایگاهی ثابت و کلیدی در جمع مرغ های دریایی شهر برایتون برای خود رقم بزند.


این حضور اما برخلاف بازی های قبلی چندان پایان خوشی نداشت چون سوای از شکست 3-1 باعث شد تا برخورد علیرضا با یری مینا مدافع کلمبیایی سرشناس تافی ها زمینه مصدومیت جهانبخش از ناحیه همسترینگ را فراهم کند. اتفاقی که باعث شد تا ستاره ایرانی لنگان لنگان زمین بازی را ترک کند و وضعیتش برای بازی های ادامه فصل در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.


ایندپندنت در گزارشی پیرامون آخرین شرایط ستاره ایرانی برایتون به نقل از خود جهانبخش مدعی شد آسیب دیدگی همسترینگ در بازی با اورتون چندان جدی نیست و علیرضا می تواند در بازی های آتی همچنان دقایق بیشتری در ترکیب تیمش حضور داشته باشد و روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.


اینم در حالی است که ستاره ایرانی به خاطر اتفاقات داوری این هفته فوتبال جزیره هم مورد توجه رسانه های معتبر قرار گرفته بود از جمله سایت teamtalk که در گزارش خود از داوری های هفته به صحنه ای از بازی اورتون با برایتون اشاره کرد که جهانبخش در برخورد با بازیکن میزبان در محوطه جریمه باعث سرنگونی او شد و تافی ها اعتقاد به پنالتی داشتند.


در گزارش این سایت آمده است:« علیرضا جهانبخش لوکاس دینیه فرانسوی را در محوطه جریمه متوقف کرد. بازیکنان اورتون اعتراض شدید به داور برای اعلام پنالتی داشتند اما دیوید کوته داور بازی پنالتی نگرفت چون اعتقاد داشت اتفاق خاصی رخ نداده است. با بررسی صحنه از تصاویر آهسته تلویزیونی کاملا مشخص شد حق با داور بوده و خطایی از جانب ستاره گران قیمت و ایرانی برایتون رخ نداد که مستحق پنالتی یا اخطار باشد».

 

1351948

 

1351947

دیدگاه‌ها