کد خبر : 1566675 | 15 آبان 1397 ساعت 12:42 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای بیلد: ستاره ملی‌پوش فرانسوی فصل بعد در بایرن

روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که باشگاه بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستان 2019 بنجامین پاوارد ستاره‌ی فرانسوی اشتوتگارت را با مبلغ 35 میلیون یورو جذب خواهد کرد.

ادعای بیلد: ستاره ملی‌پوش فرانسوی فصل بعد در بایرن

به گزارش "ورزش سه"، گزارش بیلد مهر پایانی است بر شایعات مطرح شده درباره‌ی بنجامین پاوارد، ستاره‌ی جوان فرانسوی که بعد از درخشش در جام جهانی روسیه گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره‌ی انتقال او به باشگاه‌های بزرگ اروپایی مطرح شده بود. نام بایرن مونیخ همیشه به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جذب پاوارد مطرح شده بود ولی مسئولین بایرن تاکنون به صورت قطعی از تلاش خود برای استخدام پاوارد صحبت نکرده بودند.

 

علاوه بر بیلد، زود دویچه زایتونگ روزنامه‌ی آلمانی دیگری است که موضوع انتقال قطعی پاوارد به بایرن مونیخ را پوشش داده و جزئیات بیشتری در این مورد مطرح کرده است. بر اساس گزارش زود دویچه زایتونگ میشائیل گرلینگر مدیر قراردادهای بایرن مونیخ حتی در جریان برگزاری جام جهانی روسیه در این کشور حضور داشته و با پاوارد مذاکره کرده است.

 

زود دویچه زایتونگ در این باره نوشت:" وقتی میشائیل گرلینگر در مسکو حاضر شد و به صورت مخفیانه با پاوارد دیدار کرد تا تمهیدات لازم برای انتقال او به بایرن مونیخ در تابستان 2019 را انجام دهد، هیچکس متوجه این مذاکرات نشد".

 

بر اساس گزارش این روزنامه‌ی آلمانی، گرلینگر که علاوه بر بایرن مونیخ به عنوان یکی از قضات کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان هم فعالیت می‌کند روز بیست و ششم ژوئن به مسکو سفر کرده و به صورت مخفیانه با پاوارد مذاکره کرده است. درست در همان روزی که تیم ملی فرانسه در رقابتهای گروهی جام جهانی در پایتخت روسیه به مصاف دانمارک رفت و با این تیم به نتیجه‌ی تساوی بدون گل دست یافت.

 

زود دویچه زایتونگ معتقد است که دیدار مخفیانه و مذاکرات گرلینگر و پاوارد احتمالاً در حاشیه‌ی برگزاری این دیدار انجام شده است.

 

این در حالی است که بعد از پایان جام جهانی روسیه و قهرمانی فرانسه، باشگاه اشتوتگارت اعلام کرد که پاوارد در طول تابستان این باشگاه آلمانی را ترک نخواهد کرد. ولی حالا با توجه به گزارش روزنامه‌های بیلد و زود دویچه زایتونگ انتقال مدافع جوان فرانسوی به بایرن مونیخ از فصل آینده قطعی به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه‌ها