کد خبر : 1566769 | 15 آبان 1397 ساعت 19:02 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌های زده شده در لیگ برتر از منظر دقایق

سپاهان بهترین در نیمه اول، تراکتور بهترین در نیمه دوم

گل های زده شده در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هفته یازدهم و با وجود چند بازی عقب افتاده به عدد 168 رسیده است و سپاهان با 21 گل در صدر بهترین تیم ها از نظر گل زده است.

سپاهان بهترین در نیمه اول، تراکتور بهترین در نیمه دوم

به گزارش" ورزش سه " رقابت های لیگ برتر به هفته یازدهم رسیده است و پدیده کماکان صدرنشین است اما سپاهان و تراکتورسازی نیز با جدیت این تیم را تعقیب می کنند و می توان برای پرسپولیسی که به فینال لیگ قهرمانان رسیده هم برای تکمیل جمع مدعیان صبر کرد. استقلال هم نشان داده که از آن تیم هایی است که در نیم فصل دوم باردیگر مدعی خواهد شد. با این وصف آن چه قابل توجه است اینکه تا الان 168 گل در بازی های لیگ برتر توسط تیم ها به ثمر رسیده و تیم های سپاهان و تراکتورسازی به ترتیب با 21 و 17 گل در رده های اول و دوم بهترین خطوط حمله قرار دارند. نکته جالب اینجا است که امسال یکی از معدود سال هایی است که نه استقلال و نه پرسپولیس جایگاهی در بین بهترین عملکرد خط تهاجمی و گل های زده ندارند و دوتیم با آمار ضعیف 9 گل زده در رده های پایین هستند. در اینجا نگاهی به گل های رده و بدل شده لیگ برتر از نظر دقیقه بازی داریم:


71 گل در نیمه اول


در مسابقات لیگ برتر امسال و از 168 گلی در تمام مسابقات به ثمر رسیده تنها 71 گل در نیمه اول زده شده است و سپاهان با 12 گل زده در نیمه اول بهترین آمار را دارد. پارس جنوبی با 8 گل زده در نیمه اول نیز تیم دوم از این نظر است. اما بدترین تیم های نیمه اول چهار تیم فولاد، استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و سپیدرود هستند که هرکدام 2 گل در نیمه اول زده اند. استقلال در نیمه اول 6 گل و پرسپولیس 3 گل به ثمر رسانده اند.


83 گل از 46 تا 90

 

در لیگ امسال و تا این زمان، 83 گل از مجموع گل های رد و بدل شده میان تیم ها در فاصله دقایق 46 تا 90 به ثمر رسیده است. بهترین تیم در نیمه های دوم تراکتورسازی است که 10 گل به ثمر رسانده است. پدیده صدرنشین با 8 و سپاهان با 7 گل تیم های دوم و سوم هستند. استقلال در نیمه دوم فقط سه گل به ثمر رسانده در حالیکه پرسپولیس 6 گلش را در نیمه دوم زده است. سپیدرود با 2 گل زده بدترین تیم نیمه های دوم است.


14 گل در به اضافه 90

 

اما در رقابت های این فصل 14 گل تیم های لیگ برتری در دقیقه 90 به بعد و در وقت های اضافه ای که داور می گیرد زده شده است. پدیده با زدن 4 گل در وقت های اضافه، بهترین آمار را در این زمان داشته است. استقلال و پرسپولیس در این فصل هنوز گلی را از دقیقه 90 به بعد نزده اند.

دیدگاه‌ها