کد خبر : 1566790 | 15 آبان 1397 ساعت 20:07 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران بازنشسته با کارشناسان لاریجانی مذاکره می‌‌کنند

یکشنبه سرنوشت‌ساز در انتظار فدراسیون فوتبال

با وجود صحبت های امروز رییس مجلس شورای اسلامی درباره مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال اما قرار است جلسات دیگری نیز در این خصوص برگزار شود.

یکشنبه سرنوشت‌ساز در انتظار فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به دیدار علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی رفتند که مهم ترین موضوع این جلسه درباره قانون جدید بازنشستگی و ارتباط آن با مدیران فدراسیون فوتبال بود.


در این جلسه علی لاریجانی آب پاکی را روی دست مدیران فدراسیون ریخت و صراحتا اعلام کرد که فدراسیون فوتبال نیز شامل این قانون می شود و مدیران بازنشسته آن باید هرچه سریع تر از سمت شان استعفا بدهند.


در چنین شرایطی موضوع اصلی و مهم قوانین فدراسیون جهانی فوتبال است که می تواند مهدی تاج را در سمتش حفظ کند. بسیاری از حقوقدان ها بر این باور هستند که در صورت فشار بر تاج برای کنار رفتن، فیفا خیلی راحت فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق می کند و همچنین این موضوع در نامه ای که اخیرا از سوی ای اف سی به فدراسیون ایران رسیده نیز صراحتا بیان شده است.


موضوع حساسیت فیفا ظاهرا در جلسه امروز اعضای هیات رییسه فوتبال با لاریجانی به گوش رییس مجلس نیز رسانده شده است. اینکه فیفا چقدر روی دخالت مقامات خارج از فدراسیون و زیر سوال رفتن استقلال فوتبال حساس است را مدیران فوتبال امروز به لاریجانی اطلاع دادند و به همین خاطر قرار است جلسات دیگری برگزار شود.


رییس قوه مقننه امروز اعلام کرده بود که حتی اگر لازم باشد شخصا با مقامات فیفا در این خصوص نامه نگاری می کند و به همین خاطر قرار است روز یکشنبه و بعداز برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز جلساتی بین اعضای هیات رییسه فدراسیون با کارشناس های لاریجانی برگزار شده تا به حصول نتیجه بینجامد.


بی تردید خروجی جلسات روز یکشنبه می تواند سرنوشت فوتبال ایران را تعیین کند؛ به همین خاطر همه منتظر یکشنبه سرنوشت ساز و حساس برای مدیران بازنشسته فوتبال خواهیم ماند.

دیدگاه‌ها