کد خبر : 1566865 | 16 آبان 1397 ساعت 09:11 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی کاپیتان گریزمان در شب انتقام‌گیری اتلتیکو

دیه‌گو سیمئونه از پیروزی 2-0 شاگردانش در مقابل دورتموند بعد از شکست 4-0 اتلتیکو مقابل همین تیم در ماه گذشته به شدت خوشحال بود.

گلزنی کاپیتان گریزمان در شب انتقام‌گیری اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دو تیم در ورزشگاه خانگی اتلتیکو، ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید، اتلتیکو با گلهای سائول نیگوئز و آنتوان گریزمان به ترتیب در نیمه‌های اول و دوم با شایستگی بر دورتموند پیروز شد تا انتقام شکست سنگین خود در شهر دورتموند را از این تیم آلمانی بگیرد.

 

سیمئونه بعد از بازی گفت:" ما متوجه شده بودیم که در مقابل این تیم، تیمی که در ضد حمله‌ها عالی کار می‌کند و در جناحین بسیار سریع عمل می‌کند، در طول فصل شکست نخورده و گلی دریافت نکرده، نباید به آنها فضا بدهیم. ما با اینکه چند بازیکن در اختیار نداشتیم ولی تیم‌مان نشان داد که ساختاری که هفت سال گذشته در این تیم بوجود آمده همچنان پابرجا است و از پس شرایط دشوار برمی‌آید".

 

1352143

 

 

هر دو تیم اتلتیکو مادرید و بوروسیا دورتموند در گروه A رقابتهای چمپیونزلیگ حالا 9 امتیازی هستند و بعد از شکست سنگین 4-0 موناکو در مقابل کلوب بروخه که در خانه‌ی تیم فرانسوی بدست آمد، صعود اتلتیکو و دورتموند به مرحله‌ی بعدی قطعی به نظر می‌رسد. با اینحال سیمئونه بعد از بازی نسبت به ایجاد حس از خود راضی بودن و اطمینان از صعود در بازیکنانش هشدار داد و گفت:" همچنان دو بازی دیگر در این گروه باقی مانده و هنوز هیچ چیز قطعی نیست. در این دو بازی اگر تیمی شش امتیاز بدست بیاورد شانس زیادی حتی برای صدرنشینی این گروه دارد".  

 

با توجه به مصدومیت دیه‌گو گودین و کوکه، گریزمان دیشب بازوبند کاپیتانی اتلتیکو را به بازو بسته بود و برای دومین بازی پیاپی پایش به گلزنی باز شد. این در حالی بود که گریزمان پیش از این دو بازی در چهار بازی پیاپی برای اتلتیکو نتوانسته بود گلی به ثمر برساند.

 

1352142

 

تنها نکته‌ی منفی بازی دیشب برای اتلتیکو مصدوم شدن مدافع این تیم خوزه ماریا خیمنز از ناحیه‌ی پا بود که با توجه به مصدومیت دو مدافع مرکزی دیگر اتلتیکو، گودین و استفان ساویچ، سیمئونه را با نگرانی‌های زیادی مواجه کرده است. سیمئونه بعد از بازی دیشب از بازیکن 19ساله‌ی تیمش که از تیم جوانان اتلتیکو به تیم بزرگسالان منتقل کرده و به او بازی داده بود، یعنی فرانسیسکو مونترو، ستایش کرد. مونترو با شروع نیمه‌ی دوم از طرف سیمئونه به بازی فرستاده شد تا اولین حضور خود در یکی از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. مونترو در خط دفاع بی‌نقص بازی کرد و به هم‌بازی‌هایش برای بسته نگه داشتن دروازه‌شان در مقابل خط تهاجمی خطرناک دورتموند کمک کرد.

دیدگاه‌ها