کد خبر : 1566894 | 16 آبان 1397 ساعت 12:00 | 25.9K بازدید | 2 دیدگاه

سرجینیو: در تهران انتظار یک جنگ فیزیکی را دارم

سرجینیو، ستاره کاشیما آنتلرز مدعی شد از اینکه در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران پرجمعیت پرسپولیس بازی خواهد کرد، بسیار خوشحال است.

سرجینیو: در تهران انتظار یک جنگ فیزیکی را دارم

به گزارش "ورزش سه"، کاشیما که در دیدار رفت فینال جام باشگاه‌های آسیا موفق شد 2-0 پرسپولیس را شکست دهد، با این برتری به تهران سفر خواهد کرد. سرجینیو گل دوم تیمش را در این دیدار مقابل 35 هزار هوادار کاشیما به ثمر رساند اما در دیدار برگشت،  آنها باید مقابل بیش از 2 برابر این تعداد هوادار در تهران بازی کنند. هواداران پرشور پرسپولیس معمولا سکوهای آزادی را برای تیمشان پر خواهند کرد و برای این دیدار، جو ویژه ای در راه خواهد بود که سرجینیو مشتاق تجربه آن است.
او گفت:" بازی کردن در چنین شرایطی به عنوان بازیکن باعث خوشحالی من است و واقعا از اینکه چنین فرصتی در اختیارم قرار داده خواهد شد که مقابل این تعداد هوادار بازی کنم، هیجان زده هستم. ما برتری خوبی داریم و اینکه توانستیم در خانه پیروز شویم اتفاق خیلی خوبی است. به نظرم حریف قدرتمند بود و درگیری های فیزیکی زیادی بین دو طرف انجام شد که کمی زمان برد به آن عادت کنیم. با این حال، توانستیم با آرامش بازی کنیم و توپ را در زمین به خوبی به گردش در بیاوریم و حالا می‌دانیم که در بازی برگشت، انتظار بازی فیزیکی را خواهیم کشید."

 

 

1351673


سرجینیو در تابستان به کاشیما پیوست و از آن موقع تا به حال، نمایش‌های بسیار خوبی داشته و در هر 5 بازی آسیایی که برای تیمش به میدان رفته گلزنی کرده است. ستاره 23 ساله اولین گلش را مقابل تیانجین کوانجین به ثمر رساند، سپس در دیدار برگشت مقابل این تیم نیز گلزنی کرد.  او نقش پررنگی در صعود کاشیما به فینال داشت و در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل سامسونگ نیز به گل رسید تا تیمش به خاطر برتری 5-6 به فینال صعود کند. در دیدار فینال و در نیمه اول بازی، کاشیما نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و این پرسپولیس بود که بر بازی سوار شده بود ولی لئو سیلوا در دقیقه 12 نیمه دوم و همینطور گل سرجینیو، کار را برای کاشیما بسیار راحت کرد و آنها در بیشتر دقایق نیمه دوم سوار بر بازی بودند.
سرجینیو ادامه داد:" البته که خوشحالم 5 گل برای تیمم به ثمر رسانده ام ولی کار هنوز تمام نشده است. بازی بعدی در پیش است و اگر موقعیتی پیش بیاید، دوست دارم آن را گل کنم. مهم تر از آن، می‌خواهیم دستمان را به جام برسانیم و اگر فرصت داشته باشیم گلزنی هم کنیم، خیلی خوب خواهد شد. حالا می‌خواهیم برای بازی کردن به آنجا برویم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هدف ما این است که جام ببریم و باید روی آن تمرکز کنیم."

دیدگاه‌ها