کد خبر : 1566912 | 16 آبان 1397 ساعت 12:53 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - منچستریونایتد

دو تیم یوونتوس و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در شرایطی پا به این دیدار می‌گذارند که در فرم خوبی قرار دارند. یوونتوس به روند عالی اش در سری آ ادامه می‌دهد و در چمپیونزلیگ نیز با 9 امتیاز صدرنشین است. شاگردان الگری در دیدار رفت مقابل یونایتد در الدترافورد به برتری 1-0 رسیدند و حالا می‌خواهند در خانه نیز این برتری را تکرار کرده و نمایش خوبی داشته باشند.  تقابل ویژه امشب، بار دیگر رو برو شدن رونالدو با تیم سابقش است. ستاره پرتغالی در دیدار پیشین، موفق شد یک پاس گل برای دیبالا ارسال کند تا 3 امتیاز بازی به بانوی پیر برسد و حالا به گفته آلگری، انگیزه بالایی برای گلزنی مقابل تیم سابقش دارد.

 

 

1352214

 

 

در آن سو یونایتد پس از روزهای ضعیف ابتدای فصل، رفته رفته روند خوبی را در پیش گرفته و در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده است. با وجود شکست در بازی رفت، مورینیو قصد دارد تیمش را برای کسب پیروزی در تورین به میدان بفرستد تا هم شرایطشان در جدول بهبود بخشیده شود و هم تیم روحیه بهتری به دست آورد. یونایتد با 4 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و هرگونه لغزشی ممکن است این رده دوم را از آنها بگیرد.

 

 

1352216

 

 

در 4 بازی اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای یونایتد، 1 پیروزی برای یووه و 1 تساوی به دست آمده است. دیگو دالوت، روملو لوکاکو و مارکوس روخو به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسند و حضور فلینی، فیل جونز و والنسیا مشخص نیست. برای یووه نیز داگلاس کاستا، امره جان و برناردسکی غایب هستند و حضور ماتوئیدی و کیه لینی مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1352215

دیدگاه‌ها