کد خبر : 1566924 | 16 آبان 1397 ساعت 14:10 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

بوفون: دلم برای چمپیونزلیگ تنگ شده بود

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان پاری سن ژرمن پس از بازگشتش به چمپیونزلیگ، مدعی شد که دلش برای این رقابت ها تنگ شده بود.

بوفون: دلم برای چمپیونزلیگ تنگ شده بود

به گزارش "ورزش سه"، بوفون به خاطر اخراجش در دیدار یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ سال گذشته مقابل رئال مادرید، 3 جلسه از حضور در این رقابت ها محروم شده بود. او شب گذشته با پیراهن تیم جدیدش، پاری سن ژرمن به میادین بازگشت و نمایش بسیار خوبی داشت. گلر افسانه ای ایتالیایی، بارها مهاجمان ناپولی را ناکام گذاشت و مانع این شد که تیمش در این دیدار حساس، متحمل شکست شود. پس از بازی، او مدعی شد که از بازگشت به رقابت ها خوشحال است.

 

 

 

1350743

 

 

او گفت:" دلم برای چمپیونزلیگ تنگ شده بود، به نظرم رفتار ناعادلانه ای با من شد، نه به خاطر محرومیت بلکه به خاطر اخراجی که در مادرید شدم. خیلی برایم مهم بود که نشان دهم آماده هستم و به هم تیمی‌هایم در این دیدار حساس کمک کنم. کمتر پیش می‌آید که من به تصمیم داورها اعتراض کنم. اگر اعتراضی انجام دهم، مطمئنا دلیلی پشت آن است."

 

 

1352230

 

بوفون درباره دیدار شب گذشته گفت:" من هیچگاه ندیده ام تیمی به ناپولی بیاید و راحت بازی کند. به هم تیمی‌هایم گفتم که من در طول دوران فوتبالم، دو بار در ناپولی به پیروزی رسیده ام بنابراین کار پیچیده ای داریم. ناپولی در نیمه اول تلاش کرد سرعت بازی را کم کند ولی پس از اینکه عقب افتادند، رویکرد متفاوتی پیش گرفتند. فکر می‌کنم پاری سن ژرمن بار دیگر نشان داد که تیم مستحکمی است و این موضوع برای موفقیت در چمپیونزلیگ، نکته ای کلیدی است."

دیدگاه‌ها