کد خبر : 1567036 | 17 آبان 1397 ساعت 01:24 | 98.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقای خاص، یووه و رونالدو را با هم شکست داد

یوونتوس 1-2 منچستریونایتد: یک برد مورینیویی!

منچستریونایتد در دیداری جذاب و تماشایی، موفق شد با نتیجه 2-1 یوونتوس را شکست بدهد.

یوونتوس 1-2 منچستریونایتد: یک برد مورینیویی!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار یوونتوسی ها در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و دو بار هم توپ را به تیر دروازه کوبیدند اما در نهایت این منچستریونایتد بود که با زدن دو گل در دقایق پایانی توانست به سه امتیاز بازی برسد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز  کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خوبی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این بازیکنان یوونتوس بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و یونایتدها هم به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. یوونتوسی ها تلاش می کردند تا روی حرکات کریس رونالدو و پائولو دیبالا، به گل برسند اما دفاع فشرده بازیکنان یونایتد، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

در دقیقه 34، چیزی نمانده بود روی ارسال خوان کوادرادو، نمانیا ماتیچ به اشتباه دروازه خودی را باز کند اما واکنش عالی داوید دخیا، دروازه یونایتد را نجات داد.

 

1352381

 

یک دقیقه بعد، جدی ترین موقعیت یووه برای رسیدن به گل از دست رفت. روی یک پاسکاری تیمی، توپ در نهایت با پاس رونالدو در موقعیت عالی به سامی خدیرا رسید اما ضربه او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و یووه در رسیدن به گل ناکام ماند.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که نمایش بهتری داشتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم یوونتوس بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل برسند اما باز هم تیر دروازه مانع از گلزنی این تیم شد. این بار پائولو دیبالا بود که با یک ضربه تماشایی، دروازه دخیا را هدف قرار داد و در حالی که این دروازه بان اسپانیایی مغلوب شد، تیر افقی دروازه، مانع از گلزنی او شد.

حملات یووه ادامه داشت و یونایتدها هم که به نظر می رسید تنها به دنبال کسب تساوی هستند، کمتر در زمین حریف صاحب فرصت می شدند. این روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 65، یووه سرانجام توانست به گل برسد. روی پاس بلند لئوناردو بونوچی به پشت مدافعان یونایتد بود که کریس رونالدو با یک ضربه والی تماشایی، توانست کار را تمام کند.

 

1352407

 

برتری یووه بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که پیانیچ در دقیقه 68، روی پاس رونالدو، گل دوم را وارد دروازه حریف کند اما ضربه او را دخیا با یک واکنش تماشایی، دفع کرد.

فشار حملات یووه ادامه داشت و این تیم در دقایق 73 و 75، صاحب دو موقعیت خوب دیگر شد اما ضربات پیانیچ و کوادرادو، راهی به چهارچوب دروازه یونایتد پیدا نکرد.

در دقیقه 79، مورینیو با فرستادن ماتا و فلینی، جریان بازی را به نفع تیمش تغییر داد. یونایتدها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 86 به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه یوونتوس بود که ماتا با یک ضربه تماشایی، کار را تمام کرد.

 

1352409

 

یوونتوس هنوز از شوک دریافت این گل خارج نشده بود که در دقیقه 89 گل دوم را دریافت کرد. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه یوونتوس بود که توپ در شلوغی مقابل دروازه و با اشتباه شزنی به الکس ساندرو برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

 

1352410

 

در دقایق پایانی، یوونتوسی ها که نتیجه را از دست رفته می دیدند، تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما تلاش آنها ثمری نداشت و منچستریونایتد 2-1 پیروز شد.

دیدگاه‌ها