کد خبر : 1567039 | 17 آبان 1397 ساعت 01:18 | 139.2K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه والی، نمایش عضله؛

رونالدو-یونایتد، عشق قدیمی فراموش شده!

کریستیانو رونالدو با ضربه والی دروازه منچستر را باز کرد و پس از آن با نمایش عضله هایش، این گل زیبا را جشن گرفت.

رونالدو-یونایتد، عشق قدیمی فراموش شده!

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول یک بار خدیرا روی پاس کوادرادو صاحب توپ شد اما ضربه او به تیر عمودی دروازه برخورد و به بیرون رفت. در این موقعیت رونالدو به خوبی دو بازیکن منچستری را به خود مشغول کرده و فرصت را برای خدیرا پدید آورده بود اما هافبک آلمانی یووه نتوانست دروازه را باز کند.

در نیمه دوم نیز شوت دیبالا با بدشانسی به تیر افقی دروازه منچستریونایتد خورد و به اوت رفت اما پس از این دو تیرک سرانجام کریستیانو کار نیمه تمام خدیرا و دیبالا را کامل کرد.

رونالدو از ابتدای مسابقه تکاپوی زیادی برای گلزنی داشت و با قرارگیری در پست های مختلف خط حمله، تمام تلاشش را کرد تا برای یوونتوس مثمرثمر واقع شود اما در نیمه نخست کاری از پیش نبرد و مدافعان تیم مورینیو به خوبی او را کنترل کردند و اجازه گلزنی ندادند.

پاس پشت دفاع لئوناردو بونوچی پشت سر اسمالینگ و دیگر مدافعان تیم منچستریونایتد، به کریستیانو رونالدویی رسید که با فرار دیدنی از خط آفساید خود را به توپ رسانده و مترصد یک فرصت برای رساندن توپ به تور دروازه دخیا بود. رونالدو این پاس بلند و دقیق را بدون کنترل، با ضربه والی همراه کرد و توپ را به زاویه موافق و در گوشه دروازه منچستر جا داد تا سرانجام سریال خوش شانسی های دخیا به پایان برسد.

اما اتفاق عجیب تر پس از گل رخ داد، جایی که کریستیانوی مسرور به سمت هواداران یوونتوس دوید و با نمایش عضله های شکم و سیکس پکش، برابر آن ها هنرنمایی کرد و گلزنی اش را جشن گرفت. خوشحالی رونالدو به این ختم نشد و او سپس در میانه میدان با ماتوئیدی رقص جالبی را هم انجام داد!

خوشحالی بعد از گلزنی به تیم سابق، اتفاقی دور از ذهن به نظر می رسید، خصوصا برای رونالدویی که چند هفته پیش در اولدترافورد تشویق شد و همواره نیز رابطه خوبی با شیاطین سرخ داشته است.

او پیش تر با پیراهن رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و اولدترافورد موفق به گلزنی برابر یونایتد شده بود اما هیچگاه پس از گل خوشحالی نکرده بود. حالا باید دید واکنش هواداران منچستریونایتد به این اتفاق چه خواهد بود، شاید خیلی از آن ها انتظار چنین حرکتی را از ستاره سابقشان نداشتند؛ در این یک دهه نیز رونالدو محبوبیتش نزد منچستری ها را حفظ کرده بود اما حالا بعید است محبوبیت او تحت تاثیر این خوشحالی بی حد و حصر قرار نگیرد.

 

1352398

 

1352396

 

1352394

دیدگاه‌ها