کد خبر : 1567053 | 17 آبان 1397 ساعت 01:56 | 191.6K بازدید | 0 دیدگاه

از نوکمپ تا آلیانز استادیوم

ژوزه مورینیو؛ متخصص اعصاب و روان!

ژوزه مورینیو پس از بازی نسبت به شعار های هواداران تیم یوونتوس واکنش عجیب و حاشیه سازی نشان داد.

ژوزه مورینیو؛ متخصص اعصاب و روان!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به شکلی عجیب موفق شد یوونتوس را شکست دهد و سه امتیاز حساس خارج از خانه را در به دست آورد. این پیروزی در حالی رقم خورد که یونایتدها تا آخرین دقایق بازی از حریف عقب بودند و حتی به فرم هجومی نیز تغییر شکل نمی دادند اما حضور فلینی و ماتا بازی را عوض کرد و در نهایت شیاطین سرخ با دو ضربه ایستگاهی به دو گل رسیدند.

این در حالی رقم خورد که تورینی ها روی سکو علیه سبک بازی مورینیو شعار می دادند و در نهایت پس از سوت پایان مسابقه آقای خاص، واکنشی خاص به آن ها نشان داد. او دست خود را این چنین کنار گوشش برد و به نوعی خواست نشان دهد ارزش و اهمیتی به شعارهای هواداران قائل نیست!

با این حرکاتی که مورینیو به سمت طرفداران یوونتوسی نشان داد آتش خشم آن ها شعله ور شد و بازیکنان باتجربه یوونتوس هم وارد عمل شدند. بونوچی به سمت سرمربی منچستریونایتد رفت و گویی که می خواست با او درگیر هم شود اما یانگ وارد این داستان شد و در نهایت کار با یک درگیری ساده لفظی به پایان رسید. در راه رفتن به رختکن مورینیو از سوی دستیاران و اعضای باشگاه منچستر محافظت می شد.

 

1352417

 

1352424

 

1352419

 

این اولین باری نیست که ژوزه مورینیو واکنش های این چنینی پس از پایان مسابقه نشان می دهد. شاید معروف ترین آن ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2010 رقم خورد. جایی که اینتر موفق شد با یک نمایش حساب شده بارسلونا را در نوکمپ حذف کرده و خود به فینال صعود کند. آن جا هم مورینیو به سمت هواداران بارسلونا رفت و با شادی های عجیب و واکنش های مختلف آن ها را خشمگین کرد.

اینتر در حالی به فینال صعود کرد که در دیدار رفت را با نتیجه 3-1 به سود خود خاتمه داده بود و در بازی برگشت در ابتدا یک گل از بارسلونا خورد و تیاگو موتا نیز اخراج شد تا کار برای نماینده شهر میلان سخت و سخت تر شود. اما سفیدپوشان اینتر با هدایت مورینیو بیش از یک نیمه را با یک یار کمتر سپری کردند و توانستند در مجموع با نتیجه 3-2 برنده شوند.

نکته جالب این که یک سال پیش از آن قرار بود مورینیو به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شود اما کاتالان ها پپ گواردیولا را بر مسند هدایت تیمشان قرار دادند تا آقای خاص از انگیزه بالایی برای شکست بارسلونا برخوردار باشد. مورینیو نیز در پایان همان فصل راهی تیم رقیب بارسلونا یعنی رئال مادرید شد.

 

1352418

 

1352420

دیدگاه‌ها