کد خبر : 1567054 | 17 آبان 1397 ساعت 01:25 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 2-0 آ ا ک آتن: یک قدمی صعود با دبل "لوا"

بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 آ ا ک آتن را شکست بدهد.

بایرن 2-0 آ ا ک آتن: یک قدمی صعود با دبل "لوا"

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ که در دیدار رفت هم با دو گل حریف یونانی را شکست داده بودند، با کسب سه امتیاز دیدار امشب، صعودشان به مرحله بعد را تا اندازه زیادی قطعی کردند.

بازی با برتری بایرنی ها آغاز شد و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. این برتری ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام این تیم در دقیقه 30 صاحب یک ضربه پنالتی شد.

روی یک ضربه کرنر بود که خطای کاسیچ روی لواندوفسکی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

 

1352426

 

1352427

 

بعد از این گل بایرنی ها همچنان به حملات شان ادامه دادند اما نتوانستند در نیمه اول به گل دیگری برسند و با همان یک گل برتری به رختکن رفتند.

برتری بایرنی ها در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 55، روی ارسال دیدنی کیمیچ، لئون گورتسکا با یک ضربه والی، دروازه آ ا ک آتن را باز کند اما واکنش خوب دروازه بان این تیم، مانع از رسیدن بایرن به گل دوم شد.

6 دقیقه بعد نوبت لواندوفسکی بود که تا آستانه زدن گل دوم پیش برود اما باز هم بارکاس مانع از این اتفاق شد. فشار حملات بایرن سرانجام در دقیقه 71 به ثمر نشست و این تیم به گل دوم رسید. این بار هم روی یک ضربه کرنر بود که لواندوفسکی با یک ضربه سر توانست دروازه حریف را باز کند.

علی رغم دو گل برتری، باز هم این بازیکنان بایرن بودند که در دقایق پایانی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان دو گل به سود این تیم به پایان رسید. با این پیروزی، بایرن 10 امتیازی شد و حتی در صورت شکست با یک گل در دیدار بعدی مقابل بنفیکا، صعودش به مرحله بعد قطعی خواهد شد.

دیدگاه‌ها