کد خبر : 1567063 | 17 آبان 1397 ساعت 10:01 | 56.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: منچستریونایتد هیچ کاری نکرد و پیروز شد!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس معتقد است آنها لایق پیروزی مقابل یونایتد بودند.

رونالدو: منچستریونایتد هیچ کاری نکرد و پیروز شد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در شرایطی در تورین 1-2 مغلوب یونایتد شد که آنها ابتدا با گل دیدنی رونالدو پیش افتادند اما در دقایق پایانی 2 بار دروازه خود را باز شده دیدند.

 

1352398

 

رونالدو گفت: "لیگ قهرمانان یک رقابت ویژه است که در آن شما می توانید برنده شوید، اما هرگز نباید با آرامش بازی کنید زیرا ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. ما 90 دقیقه بر جریان بازی مسلط بوده و فرصت های زیادی داشتیم، می توانستیم به گل سوم یا چهارم هم برسیم اما بعد از آن با آرامش بازی کردیم و به همین دلیل مجازات شدیم.

 

منچستریونایتد هیچ کاری نکرد و پیروز شد. شما حتی نباید در مورد شانس هم صحبت کنید زیرا هر تیمی موظف است شانس های خود را پیدا کند و ما این پیروزی را به آنها هدیه دادیم. حالا ما باید سرمان را بالا بگیریم زیرا ما واقعا خوب بازی کردیم و هنوز هم در صدر گروه قرار داریم.

 

خلاصه گلم را در رختکن دیدم و اگرچه از گلزنی خوشحال بودم اما حالا ناامید هستم، زیرا امشب باید با 3 یا 4 گل به پیروزی می رسیدیم. منچستر کار خاصی نکرد و آنها تنها 2 شانس داشتند. من می دانم تیم های انگلیسی همیشه به دنبال ضربات ایستگاهی هستند.

 

حالا برای صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است و ما باید گام به گام جلو برویم. ما صدرنشین گروه بوده و تیم باکیفیتی هستیم، اما یک راه طولانی برای رسیدن به فینال وجود دارد."

دیدگاه‌ها