کد خبر : 1567069 | 17 آبان 1397 ساعت 10:43 | 102.9K بازدید | 0 دیدگاه

راموس و دکترای مضروب کردن رقبا

سرخیو راموس؛ نقش اول یک خونریزی! (عکس)

سرخیو راموس، کاپیتان باتجربه رئال مادرید یک بار دیگر در یک صحنه جنجالی نقش آفرینی کرد.

سرخیو راموس؛ نقش اول یک خونریزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه روزهای خوب با سانتیاگو سولاری، رئال مادرید دیشب با 4 گل موفق به غلبه بر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان شد اما سرخیو راموس در یک صحنه حتی می توانست با کارت قرمز مواجه شود.

 

در کورس با میلان هاول مدافع ویکتوریا پلژن، آرنج کاپیتان رئال مادرید به قدری محکم به صورت بازیکن حریف برخورد کرد که این بازیکن از حرکت متوقف شده و تمام صورت وی غرق خون شد.

البته قاضی میدان که به نظر می رسید به طور مسلط این صحنه را ندیده است ترجیح داد سرخیو راموس را جریمه نکند و خود راموس نیز طوری رفتار می کرد که این اتفاق به شکل غیرعمد رخ داده است.

 

با توجه به تعدد دریافت کارت های قرمز و شرکت در درگیری ها در سالهای اخیر، بدبینی عجیبی نسبت به کاپیتان رئال مادرید در این رابطه وجود دارد و بعد از مصدوم شدن محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان سال قبل این احساس افزایش یافته و بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی، دیشب نیز به انتقاد از سرخیو راموس پرداختند.

 

راموس در مورد برخوردش با بازیکن ویکتوریا گفت: "با خود میلان هاول نیز بعد از بازی صحبت کرده و برای او پیغامی فرستادم. امیدوارم هاول خیلی زود ریکاوری کند اما من هرگز قصدی برای صدمه زدن به او نداشتم اما همیشه برخورد ضربه به بینی مشکل ساز است.

هیچوقت هدف من ضربه زدن و مصدوم کردن بازیکنان حریف نبوده و ترجیح می دهم کاری به صحبت های منتقدان نداشته و در زمین مسابقه جواب بدهم."

 

1352456

 

1352455

 

1352457

 

1352458

دیدگاه‌ها